top of page

Social media zwiększają skuteczność e-mail marketingu [INFOGRAFIKA]

  • Zdjęcie autora: Tomasz Smykowski
    Tomasz Smykowski
  • 26 kwi 2013
  • 1 minut(y) czytania

Czy warto dodać przyciski Facebooka do wysyłanych newsletterów? Poznaj raport, który daje konkretną odpowiedź teraz!


Badanie przeprowadzone przez GetResponse  na 537 milionach rozesłanych e-maili wskazało, że współczynnik klikalności linków w mejlach zawierających przyciski społecznościowe wzrasta z 2,4% do 6,2%. Największą klikalność mają linki udostępnione z mejli na LinkedIn, na Facebooku, Twitterze, Google+ i Pintereście. W 2012 roku już co trzeci mejl zawierał przyciski społecznościowe, chociaż bardziej niż LinkedIn popularnością wśród marketingowców cieszyły się Facebook i Twitter. Zazwyczaj mejl zawiera 2 albo 3 przyciski społecznościowe.


Social media a e-mail marketing / newsletter / Websoul

Social media a e-mail marketing / newsletter / Websoul


Wniosek? Jak zawsze ten sam. Warto łączyć ze sobą różne rodzaje marketingu internetowego i offline, aby osiągać najlepsze korzyści.

Źródło: inwestycje.pl

Comments


bottom of page