Czy warto dodać przyciski Facebooka do wysyłanych newsletterów? Poznaj raport, który daje konkretną odpowiedź teraz!
Badanie przeprowadzone przez GetResponse na 537 milionach rozesłanych e-maili wskazało, że współczynnik klikalności linków w mejlach zawierających przyciski społecznościowe wzrasta z 2,4% do 6,2%. Największą klikalność mają linki udostępnione z mejli na LinkedIn, na Facebooku, Twitterze, Google+ i Pintereście. W 2012 roku już co trzeci mejl zawierał przyciski społecznościowe, chociaż bardziej niż LinkedIn popularnością wśród marketingowców cieszyły się Facebook i Twitter. Zazwyczaj mejl zawiera 2 albo 3 przyciski społecznościowe.
Social media a e-mail marketing / newsletter / Websoul
Wniosek? Jak zawsze ten sam. Warto łączyć ze sobą różne rodzaje marketingu internetowego i offline, aby osiągać najlepsze korzyści.
Źródło: inwestycje.pl
Comments