Tajemniczość twórców aplikacji sprzyja wielkiemu zainteresowaniu każdą informacją na temat Snapchata, która ujrzy światło dzienne. Czytaj artykuł, aby poznać nowe dane!
Snapchat jest komunikatorem, którego podstawowym zamysłem jest udostępnianie efemerycznych treści. Właściciele aplikacji od początku nie byli zbyt wylewni, jeśli chodzi o dzielenie się informacjami na temat użytkowników i ich zachowań. Firma przykłada wiele uwagi do tego, by korzystający ze Snapchata mogli czuć się swobodnie.
Niektóre z informacji zostały jednak ujawnione.
1. Aktywni użytkownicy – ilu ich jest?
Podano, między innymi, informację o tym, że Snapchat w trzecim kwartale 2017 roku odnotował 178 milionów aktywnych użytkowników dziennie. Szczegółowe informacje dotyczące najpopularniejszych elementów aplikacji nie zostały podane do wiadomości publicznej.
Istnieje jednak kilka danych, które udało się ustalić.
2. Specyficzny sposób komunikacji – przewaga nad Messengerem
W sierpniu 2017 użytkownicy byli o 64% bardziej skłonni wysłać znajomemu zdjęcie niż publikować je w Stories. Snapowicze wysyłali średnio 34 wiadomości na czacie dziennie. Bardzo często były to w całości wizualne komunikaty. Sytuację można zobrazować jako „rozmawianie zdjęciami”. Messenger pozostaje w rękach użytkowników komunikatorem w dużym stopniu tekstowym.
3. Discover – nie tak miało być
Jedynie 20 % osób codziennie korzystających z dobrodziejstw aplikacji Snapchat korzysta z funkcji Discover, która pełni rolę contentowo – reklamową. Przeprojektowanie tej części Snapchata ma ułatwić nowym użytkownikom dostęp do interesujących treści i zachęcić do publikowania.
Z uwagi na wiele niewiadomych i dynamiczną sytuację, o której wspominają pracownicy zatrudniani przy projekcie, śledzimy rozwój wydarzeń z zapartym tchem.
https://www.thedailybeast.com/this-is-the-data-snapchat-doesnt-want-you-to-see
Comments