W internecie miejsc na reklamowanie się jest sporo. Dużo zależy w tym przypadku od kreatywności i posiadanego na ten cel budżetu. Ciekawym rozwiązaniem są m.in. social media. To świetny sposób na docieranie do nowych odbiorców. Jakie zatem portale społecznościowe są warte uwagi?
Portal ten posiada bardzo rozbudowany system dobierania odbiorców danej reklamy. Na starcie na reklamę można przeznaczyć określoną sumę. Oczywiście im jest ona wyższa, tym zasięg reklamy jest większy.
Z tej platformy często korzystają politycy i inne wpływowe osoby. Dzięki płatnej promocji można skutecznie zwiększyć liczbę obserwujących. Inną popularną formą promocji w tym przypadku są tzw. karty, które mogą zawierać dodatkowo przycisk CTA – Call To Action.
Na tej platformie reklama opiera się przede wszystkim na zdjęciach. Instagram w ostatnim czasie cieszy się bardzo dużą popularnością. Fotografie bowiem wywołują większe emocje niż teksty i inne formy reklamowe. Wykorzystują to chętnie m.in. sklepy różnego rodzaju.
LinkedIn to profesjonalna platforma dla przedsiębiorców i osób aktywnych zawodowo. Zyskuje znaczną popularność w Polsce. Jest miejscem, gdzie można dotrzeć do wpływowych osób w firmach różnych branż.
Interesuje Cię reklama w mediach społecznościowych? Napisz do nas na kontakt@websoul.pl
Comments