top of page

Jak nie obniżać pozycji swojej reklamy w Google Adwords?

  • Zdjęcie autora: Tomasz Smykowski
    Tomasz Smykowski
  • 16 kwi 2014
  • 1 minut(y) czytania

Dowiedz się, jak nie obniżać pozycji swojej reklamy w Adwords teraz!


Czasem mamy chęć wpisać w Google słowo kluczowe i zobaczyć czy reklama się wyświetla.

Jednak nie jest to dobry pomysł, ponieważ obniżamy w ten sposób CTR a więc również Ad Rank.

Przy sporadycznym sprawdzaniu nie stanowi to problemu, jednak jeśli robić będziemy to często cena za kliknięcie reklamy może wzrosnąć.

Dlatego lepiej korzystać z narzędzia „Podgląd i diagnostyka reklam” dostępnego w Google Adwords:


W ten sposób dowiemy się nie tylko czy reklama się wyświetla, ale możemy sprawdzić zarówno wyświetlanie w danym języku, regionie i określonym urządzeniu.

To przydatne narzędzie, jeśli chcemy upewnić się, że różne warianty reklam Adwords są widoczne dla użytkowników.

Comments


bottom of page