Chcesz wiedzieć jak wzbogacić reklamy Google Adwords o podstrony? Dowiedz się!
Do reklamy Google Adwords można dodać podstrony (tzn. rozszerzenia linków do podstron). Linki do podstron pozwalają na skrócenie dystansu Internauty od interesującej go podstrony na stronie. Dodatkowo pozwalają na pełniejsze przekazanie Internaucie jakie usługi oferuje firma.
Każda podstrona może składać się z linku do podstrony na stronie, z krótkiego tekstu, oraz dwóch linijek tekstu. Ponadto można stworzyć rozszerzenia reklamy, które wyświetlają się w określonym czasie, co przydaje się np. do organizowania promocji.
Koszt kliknięcia w rozszerzenie jest taki sam jak kliknięcie w reklamę. Uzyskujemy więc dodatkową przestrzeń reklamową w standardowej cenie.
Linki do podstron muszą być pomocne dla internautów oraz linkować do unikalnych podstron na stronie. Stosowanie się do tych rad spowoduje, że szanse na ich wyświetlenie wzrosną. Czy, które i kiedy rozszerzenia będą wyświetlane zależy od wielu czynników, w tym adekwatności do frazy wyszukiwanej, konwersji na kliknięcia i innych.
Linki do podstron można definiować na poziomie kampanii i grupy reklam.
Jeśli zdefiniujemy je na obu z nich, algorytm będzie dobierał z obu pul podstron te, które będą najbardziej przydatne dla Internauty.
Comments