top of page
Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Dlaczego reklama w Adwords została odrzucona?

Dowiedz się czemu Google odrzuciło Twoją reklamę i jak to naprawić.


Czasem możesz zobaczyć na swoim koncie Adwords taką informację:


Oznacza to, że Google odrzuciło wybraną kreację reklamową zgodnie z zasadami reklam Google.

Po kliknięciu w dymek koło informacji wyświetli się nam więcej informacji na temat powodu odrzucenia:


Jakie mogą być powody odrzucenia? Jest ich kilkadziesiąt. Oto kilka z nich:

  1. za długie teksty w reklamie,

  2. wykrzyknik w nagłówku,

  3. powtórzone znaki interpunkcyjne albo symbole,

  4. symbole, liczby albo litery użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem,

  5. pisanie dużymi literami albo na zmianę małymi i dużymi,

  6. źle użyte wyrazy,

  7. wypunktowania, elipsy,

  8. niestandardowe znaki albo symbole,

  9. błędy gramatyczne, ortograficzne, w odmianie,

  10. powtórzenia,

  11. brak albo nadmiar spacji,

  12. ogólne wezwania do akcji typu „Zobacz stronę”, „Zobacz to”, „Kliknij tutaj” (wezwania do akcji typu „Kup teraz”, „Zadzwoń” itp. są dozwolone),

  13. sugerowanie, że wiemy coś o użytkowniku,

  14. sugerowanie zdarzeń, które nie miały miejsca.

Gdy reklama zostanie odrzucona należy ją poprawić zgodnie z zasadami Google Adwords. Wtedy automatycznie zostanie skierowana do ponownego badania.

2 wyświetlenia0 komentarzy

コメント


bottom of page