Stworzenie dobrego postu sprzedażowego, wbrew pozorom, nie jest takie proste. Aby zainteresować potencjalnego klienta, trzeba pamiętać o spełnieniu kilku ważnych rzeczy – począwszy od jakości, na treści skończywszy.
Od jakości postów publikowanych na portalach społecznościowych takich jak Facebook zależeć będzie to, jak bardzo ich użytkownicy będą zaangażowani. Z całą pewnością warto wykorzystać potencjał drzemiący w social mediach, przygotowując odpowiednie wpisy sprzedażowe na fanpage’a. Jak to osiągnąć?
Czym powinien się wyróżniać post sprzedażowy?
Od tego w jaki sposób zostanie napisany post sprzedażowy, zależeć będzie to czy potencjalny klient zainteresuje się danym produktem/usługą i zdecyduje się na jego zakup.
Post sprzedażowy musi przyciągać uwagę.
Każdy post powinien mówić coś o marce – zawierać coś prowadzącego bezpośrednio do sprzedaży lub pomagającego rozwijać wizerunek wzmacniający sprzedaż.
Posty sprzedażowe powinny być unikalne, ale język komunikacji naturalny i przyjazny dla odbiorców. Poprawność językowa jest obowiązkowa.
Post musi być widoczny.
Trwożąc wpis o charakterze sprzedażowym, należy dostosować jego formę do celów. Formaty powinny z kolei być stosowane świadomie.
W postach należy oznaczać swoje produkty.
Posty zawierające linki do sklepu powinny być promowane.
Treści w postach powinny być zróżnicowane.
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku swojej firmy – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Comments