top of page

Czym jest zaangażowanie w social media?

  • Zdjęcie autora: Tomasz Smykowski
    Tomasz Smykowski
  • 22 kwi 2013
  • 1 minut(y) czytania

Social media nie jest kanałem do przesyłania suchych komunikatów firmowych, ani nie jest wyłącznie miejscem spotkań dla potencjalnych klientów. Czym więc jest?


Na to pytanie stara się odpowiedzieć Angela Hausman z Howard University. Uważa ona, że firma w social media powinna tworzyć relacje podobne do przyjaźni oparte na otwarciu się przed drugą stroną i pozwoleniem sobie na większą ekspresję niż ma to miejsce w przypadku zwykłych komunikatów firmowych.


Zaangażowanie w social media / Websoul

Zwraca ona jednak uwagę, że mimo iż firma w social media powinna być autentyczna, empatyczna i doceniająca wartość społeczności, a nie firmy, to nie powinna zapominać o tym, że jest to przyjaźń komercyjna. A więc kultywując społeczność powstającą obok firmy trzeba pamiętać, że na koniec dnia chcemy, żeby osoby z tej społeczności coś zrobiły np. kupowały nasze produkty.

Zachęcam do przeczytania całego artykułu na Business2Comunity pt. „Zaangażowanie w social media„.

Comentarios


bottom of page