Dowiedz się, czy musisz mieć prywatny profil, aby założyć stronę na Facebooku!
Reklama łodzi Chris Craft z 1929 roku Image courtesy AdClassix.com
Profil prywatny to prywatne konto osobowe. Można na nim umieszczać swoje prywatne zdjęcia i inne treści, które mają być widoczne tylko dla naszych znajomych.
Natomiast strona jest publiczna i przeznaczona jest dla firm, organizacji i marek, które chcą promować się na Facebooku.
Pojawia się więc pytanie: czy jeśli nie chcę prowadzić prywatnego konta na Facebooku muszę je założyć, aby móc założyć również stronę?
Otóż Facebook pozwala założyć stronę bez potrzeby posiadania profilu prywatnego.
Jednak z praktyki wiem, że powoduje to wiele problemów. Nie wszystkie funkcje są wtedy dostępne, nie każda z nich działa tak jak należy i trudniej jest później takim kontem zarządzać.
Dlatego najlepiej jest założyć profil prywatny, a następnie z jego poziomu stronę na Facebooku.
Czy trzeba prowadzić tak utworzony profil prywatny? Nie.
Czy trzeba podać prawdziwe nazwisko? Owszem. Trzeba to zrobić.
Niemniej jeśli nie chcesz prowadzić tego konta w ustawieniach prywatności możesz go całkowicie ukryć tak, że dla nikogo nie będzie widoczny.
Strona na Facebooku nie jest przypisana do jednego profilu, także możesz stworzyć go z profilu prywatnego, a później w razie konieczności dać do niego dostęp innej osobie, np. marketingowcowi, albo przekazać całkowicie administrowanie nim komuś innemu z firmy bez podawania mu swojego prywatnego hasła.
Co jednak ważne, aby czerpać korzyści z promocji firmy na Facebooku nie musisz zakładać profilu, ani nawet nauczyć się Facebooka. Dobra agencja marketingu społecznościowego zadba kompleksowo o wszystkie sprawy uwalniając od wszelkich facebookowych niuansów przez co będziesz mógł cieszyć się stuprocentową prywatnością i wolnością od tego pożeracza czasu.
Wolisz zadzwonić czy napisać? Wybierz i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zacząć promować Twoją firmę.
Comments