10 metod na stworzenie strategii social media dla MŚP.
- Tomasz Smykowski
- 15 maj 2013
- 1 minut(y) czytania
Jak mała albo średnia firma może poprawić swój social media marketing? Poznaj 10 wyjątkowych porad.
Bruno Gebarski przedstawia sposoby na stworzenie skutecznych strategii social media ściśle ukierunkowanych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Dotyczą one m.in. działań związanych z dotychczasową działalnością firmy, jak również z przyszłymi zmianami.

10 metod na strategię social media MŚP:
1. Dokładna analiza i udoskonalanie misji, wizji oraz celów naszego przedsiębiorstwa.
2. Zmiana podejścia i przekształcenie marketingu treści w marketing wygody.
3. Ukierunkowanie bloga firmy na odpowiedzi, porady i inspiracje.
4. Strona internetowa skierowana do danej społeczności.
5. Odpowiedni wybór platformy społecznościowej.
6. Konstrukcja przedsiębiorstwa posiadającego atrybuty „pajęczej sieci”.
7. Przyciąganie, motywacja i zatrzymywanie pracowników w firmie.
8. Odpowiednio elastyczne podejście do struktur biznesowych.
9. Promocja bezpieczeństwa, zdrowia i trwałości.
10. Dbanie, by MŚP przyczyniały się do ochrony środowiska naturalnego.
Źródło: brunogebarski.com
Comentários