Patroni akcji

Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Prezydenta Radomia, Andrzeja Kosztowniaka

NGO w social media - patroni konkursu

Dziękujemy również Szczecińskiemu Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor 3, Warszawa Samorządowa, Centrum Organizacji Pozarządowych w Zabrzu, "Promujemy organizacje pozarządowej z Bielsko-Białej" oraz Centrum Edukacji Nieformalnej "Trampolina" za wsparcie.

 

WYNIKI

Do konkursu zgłoszonych zostało 50 fanpage'y. Spośród nich wyłoniliśmy te, które najlepiej zastosowały porady, które ostatnio tutaj publikowaliśmy.


1 miejsce: Fundacja Happy Feet
2 miejsce: Wroclaw Guitar Festival (Wrocławskie Towarzystwo Gitarowe)
3 miejsce: Fundacja Dzieci Niczyje
4 miejsce: Stowarzyszenie Klub Mamuśki
5 miejsce: Wielkopolska Jednostka Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym



Oprócz nagród rzeczowych postanowiliśmy przyznać 3 wyróżnienia dla bardzo dobrze prowadzonych fanpage'y:

6 miejsce: Sportteam Zdrowy Styl
7 miejsce: Pro-Run Wrocław
8 miejsce: Stowarzyszenie "ToMyRazem"

 

Gratulujemy zwycięzcom i życzymy im, oraz wszystkim uczestnikom konkursu sukcesów w prowadzeniu działań prospołecznych w mediach społecznościowych!

Tomasz Smykowski, 12.08.2013

 

 

 

Poniżej znajdziesz ogłoszenie konkursu, którego wyniki podaliśmy u góry:

 

Weź udział w konkursie na najlepszy fanpage organizacji pozarządowej.
Zdobądź porady od ekspertów social media.
Wykorzystaj social media, aby promować misję organizacji.
Zdobądź atrakcyjne nagrody, które pomogą Ci w dalszych działaniach!

 

Cel konkursu

22 kwietnia 2013 w Poznaniu odbyła się I Konferencji Social Media w Służbie Organizacji Pozarządowych organizowana przez Fundację Peritia. Agencja Social Media Websoul zapowiedziała podczas panelu start konkursu.

Celem konkursu jest zaangażowanie osób odpowiedzialnych w NGO za social media do większej aktywności i lepsze wykorzystywanie możliwości jakie daje m.in. Facebook, aby promować misję organizacji, zdobywać sponsorów i wolontariuszy dla prospołecznej działalności. W trakcie konkursu na fanpage'u Agencji Social Media Websoul pojawiać się będą bezpłatne porady pomagające uczestnikom lepiej prowadzić działania w social media.

Jak wziąć udział?

  1. Polub nasz fanpage, na którym codziennie umieszczamy porady jak prowadzić konto NGO na Facebooku.
  2. Zgłoś się, wysyłając:
    - imię i nazwisko,
    - nazwę NGO,
    - adres fanpage'a,
    - opis dzisiejszej sytuacji organizacji w social media
    - oczekiwania odnośnie tego co chcesz osiągnąć
    na adres kontakt@websoul.pl .
  3. Wdrażaj przedstawione porady, zadawaj pytania i dyskutuj na Facebooku.

Regulamin

  1. Fanpage może zgłosić każda osoba, która zajmuje się prowadzeniem go dla organizacji NGO.
  2. Fanpage można zgłosić do 7 dni przed zakończeniem konkursu.
  3. Czas startu to 30 kwiecień 2013.
  4. Czas zakończenia to 30 czerwiec 2013 (23 lipca 2013).
  5. Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 lipca (2 sierpnia 2013).
  6. Spośród zgłoszonych fanpage'y jury złożone z Anieli Zator i Tomasza Smykowskiego z Agencji Social Media Websoul wyłoni te fanpage, które najlepiej wykorzystały przedstawione porady.
  7. Wśród zwycięzców rozdane zostaną nagrody rzeczowe w postaci książek: Plemiona 2.0, Inbound Marketing, E-wangeliści, Marketing wirusowy w Internecie oraz E-przyjaciele
  8. Pod uwagę będzie brana systematyczność, stosowanie przedstawionych porad, oraz osiągnięte efekty.
  9. Czas zakończenia i wyłonienia zwycięzców może zostać przesunięty.
  10. O zmianach w konkursie będziemy informować na fanpage'u i tutaj.