Prowadzenie fanpage sklepu internetowego

 

Podsumowanie

Media: prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook, reklama Google Adwords

Treść: oferty, produkty, wpisy, reklamy

Cel: zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego

Pośredni KPI:

Wzrost liczby fanów: (IV kwartał): z 1 610 do 1 927 (wzrost o 20%)

Szczegóły

Prowadzenie fanpage'a zaczęliśmy we wrześniu 2015. Celem prowadzenia fanpage'a, reklam Facebook i Adwords było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym e-commerce. Odpowiedni dobór treści z jednej strony spowodował zwiększenie liczby fanów, z drugiej strony wygenerował dużo przejść na stronę sklepu internetowego.

Przykładowe wpisy:

Prowadzenie fanpage'a e-commerce

Prowadzenie fanpage'a sklepu internetowego prowadzenie fanapage'a sklepu - star wars
Prowadzenie fanpage'a sklepu - wpis Agencja Social Media - prowadzenie fanpage

 

Zobacz film: