Prowdzenie fanpage - MDU

Podsumowanie

Media: Facebook, portale internetowe

Treść: wydarzenia, konkursy, prowadzenie fanpage, artykuły sponsorowane

Cel: promocja Małopolskiego Dnia Uczenia Się i aktywizacja mieszkańców Małopolski

Pośredni KPI: wzrost liczby fanów o 180% (fanpage MDU) i 65% (fanpage PDK)

Zasięg: 1,2 mln osób

Szczegóły

W czerwcu 2015 roku Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłosił przetarg "Realizacja kampanii i Internecie w tym działań promocyjnych w serwisie społecznosciowym oraz kampanii odsłonowej". Swoje oferty przedstawiło 15 firm. Spośród nich oferta Agencji Social Media Websoul spełniała wszystkie warunki przetargowe oraz przedstawiała najniższą cenę za wykonanie usługi na wymaganym poziomie. W wyniku czego Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie zlecił Websoul wykonanie przedmiotu umowy tj. prowadzenie fanpage'y Małopolskie Dni Uczenia się oraz Pociąg do Kariery, a także napisanie artykułów sponsorowanych oraz zakup mediów w największych portalach internetowych w Polsce. Poniżej przybliżamy realizację przedmiotu tego przetargu, która trwała w drugiej połowie 2015 roku.

Małopolskie Dni Uczenia Się

Prowadzenie fanpage'a wydarzenia i reklam na Facebooku wydarzenia "Małopolskie Dni Uczenia się". Celem kampanii była promocja akcji i poszczególnych wydarzeń mających miejsce na terenie województwa małopolskiego.

Liczba fanów wzrosła o 180% (z 192 do 538).

Przykładowe wpisy:

Social media - MDU

Prowadzenie fanpage - MDU 3

Prowadzenie fanpage - MDU - 4

Agencja Social Media - MDU

 Zobacz film:

 

Pociąg do kariery

Agencja social media Websoul - PDF

Prowadzenie fanpage'a

Prowadzenie fanpage'a i reklam na Facebooku profilu "Pociąg do kariery". Celem kampanii było promowanie działań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w związku z programem POWER (Program Operacyjny Wiedza Edukcja Rozwój). Program ten ma na celu aktywizację osób w kierunku zdobywania i uzupełniania wykształcenia oraz znajdowania zatrudnienia.

Liczba fanów wzrosła o 65% (z 1 321 do  2 174).

Przykładowe wpisy:

Prowadzenie fanpage - PDK - Websoul

Prowadzenie fanpage - PDK - 2

 

Prowadzenie fanpage - aplikacja konkursowa

Konkursy

W ramach prowadzenia konta zorganizowano 6 konkursów: fotograficzny "Zdjęcie miejsca pracy", "Rozwój selfie" (2x), "Motywująca koszulka", geolokalizacyjny konkurs "Złoty Pociąg", oraz tekstowy "Film dający powera do rozwoju". Do części konkursów użyto niestandardowych aplikacji konkursowych. Konkursy cieszyły się dużą popularnością.

Przykładowe wpisy promujące konkursy:

Organizacja konkursu Facebook - PDK

Konkurs Facebook PDK

Wpis o ostatnim konkursie zdobył 244 polubienia. Zgłoszono 86 prac konkursowych. Do wygrania były nagrody w postaci gier planszowych. Wpis ogłaszający konkurs:

Konkurs - Facebook - PDK

Zobacz film:

Kampanie bannerowe i artykuły sponsorowane

Prowadzenie kampanii bannerowej i emisja artykułów sponsorowanych na największych portalach informacyjnych w Polsce, promujących projekty w ramach programu POWER.

Artykuły sponsorowane (Onet, WP)

Emisja artykułu sponsorowanego WP, Onet

Pisanie artykułów sponsorowanych Onet, WP

Pisanie artykułów sponsorowanych - redaktor

Pisanie artykułów - redakcja