Podsumowanie
Media: Facebook, Facebook Ads
Treść: Wydarzenia, Zdjęcia, Wideo
Cel: Zwiększenie świadomości, zaangażowania i sprzedaży
Pośredni KPI: Wzrost liczby fanów:
Impresariat Adria Art: z 151 do 966 (wzrost o 539%)
Impresariat 34art.pl: z 3 287 do 5 491 (wzrost o 67%)
Impresariat Adria: z 3 576 do 4 979 (wzrost o 39%)
(fanpage Adria prowadzony od 2011 roku, zobacz efekty Impresariat Adria w 2012 roku)
Szczegóły
Prowadzenie fanpage'y Impresariatów Adria, Adria Art i 34art.pl oraz promowanie wydarzeń, w tym występów kabaretów, spektakli, które organizują. Również reklama wydarzeń na Facebooku. Celem prowadzenia fanpage'y i reklam na Facebooku jest zainteresowanie mieszkańców wydarzeniami i zakup biletów.
Gdy zaczęliśmy współpracę z Impresariatem Adria organizował on imprezy głównie w Bydgoszczy. Obecnie Impresariaty organizują wydarzenia w 13 miastach w Polsce.
Zobacz film: