Social media case - Websoul - Adria

Podsumowanie

Media: Facebook, Facebook Ads

Treść: Wydarzenia, Zdjęcia, Wideo

Cel: Zwiększenie świadomości, zaangażowania i sprzedaży

Pośredni KPI: Wzrost liczby fanów o 105%

Zasięg: 200 000 osób

Liczba odsłon: 2 000 000

Szczegóły

Impresariat Adria organizował kilkanaście imprez rozrywkowych w ostatnim roku w Bydgoszczy. Celem kampanii było zwiększenie świadomości oferty Impresariatu Adria oraz zwiększenie ruchu kierującego do internetowych sklepów sprzedających bilety na te wydarzenia.

Strategia składała się z prowadzenia strony społecznościowej Impresariatu na Facebooku z informacjami i treściami (szczególnie zdjęciami i wideo) dotyczącymi artystów, którzy wkrótce mieli zawitać w mieście. Kampanie sprzedażowe były również wspierane przez reklamy na Facebooku, które zwiększyły zasięg działań marketingowych. Po każdym wydarzeniu publikowaliśmy zdjęcia z wydarzenia, aby internauci mogli zobaczyć czego mogą spodziewać się następnym razem.

Prowadzenie interesującego, skoncentrowanego na artystach konta społecznościowego zwiększyło zaangażowanie wspierane dodatkowo przez konkursy, w których do wygrana były atrakcyjne dla fanów kabaretów i zespołów artystycznych bilety na występy.

Social media - realizacja Websoul - Adria


Fanpage Impresariatu Adria ma obecnie 2 421 fanów, z których znakomita większość jest z miasta Bydgoszcz i okolic. Wysiłki podjęte w celu zaangażowania fanów przyniosły efekty. 146 osób "mówiących o tym" wskazuje na bardzo wysoki, naturalny poziom zaangażowania. Włączenie obsługi mapy spowodowało zaznaczenie swojej obecności na wydarzeniu przez 32 osoby na Facebooku.

Spójna strategia prowadzenia konta dała efekty w postaci dobrego zasięgu i wzrostu sprzedaży biletów. Ponadto ułatwiła promocję samych wydarzeń w mieście. Strona społecznościowa pozwoliła ponadto poprawić obsługę klientów ponieważ coraz więcej osób używa tego miejsca, aby zadawań pytania i dostawać informacje na temat imprez.

Od początku 2013 roku zwiększyliśmy liczbę fanów z 1 184 do 2 421, czyli o prawie 105%. Połączony zasięg treści wynosił ponad 200 000 osób, a połączona liczba odsłon ponad 2 miliony.

Ale to tylko liczby. Najważniejsze jest to, że obecnie strona społecznościowa Impresariatu Adria jest centralnym miejscem, w którym możesz poszukać informacji o tym, co dzieje się w Bydgoszczy, gdzie możesz pójść się zrelaksować i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi "w realu".