Prowadzenie fanpage - Facebook - restauracji

Podsumowanie

Media: prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook, prowadzenie Instagrama

Treść: zdjęcia, grafiki, wpisy, reklamy

Cel: zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych gości

Pośredni KPI:

Wzrost liczby fanów: (2 m-ce): z 980 do 1 120 (wzrost o 14%)

Szczegóły

Prowadzenie fanpage'a trzech restauracji - naleśnikarni The Moon zaczęliśmy pod koniec października. W celu łatwiejszego korzystania z fanpage'a dla klientów uruchomiono funkcję lokalizacji, dzięki czemu na jednym fanpage'u widoczne są wszystkie lokalizacje i łatwo jest nimi zarządzać. Na potrzeby fanpage'a stworzono indywidualną strategię kreatywną, dzięki czemu wpisy zachowują jeden, wyjątkowy styl.

W komunikacji wykorzystaliśmy obok zdjęć i grafik również udostępnioną od niedawna funkcję obsługi animowanych GIFów:

 

Przykładowe wpisy:

Prowadzenie fanpage restauracji - Moon

Prowadzenie fanpage restauracji Moon 1 Prowadzenie fanpage restauracji Moon 2
Prowadzenie fanpage restauracji Moon 3 Prowadzenie fanpage restauracji Moon 4
Prowadzenie fanpage restauracji Moon - kreacja na bazie dostarczonej przez klienta Prowadzenie fanpage restauracji Moon - 5
Prowadzenie fanpage restauracji The Moon - 8 Prowadzenie fanpage restauracji Moon - 7

 

Rozpoczęliśmy również prowadzenie Instagrama:

Prowadzenie Instagrama restauracji - The Moon

 

Zobacz film, Facebook:

 

Zobacz film, Instagram: