Podsumowanie


Media: Facebook

Treść: Aplikacja Kupony Websoul

Cel: wypełnienie sali koncertowej, promocja fanpage'a

Pośredni KPI: 1 500 nowych fanów, 800 rozdanych zaproszeń

Zasięg: 6 000 osób

Szczegóły

1 marca w całej Polsce odbywały się uroczystości z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych. W teatrze Palladium w Warszawie zaplanowano tego dnia niezwykły koncert Maleo Reggae Rockers prezentujący utwory z kooperacyjnego projektu "Panny Wyklęte", w którym uczestniczyły: Ania Brachaczek, Jadwiga Basińska Gonix, Halinka Mlynkowa, Ifi Ude, Kasia Kowalska, Kasia Malejonek, Lilu, Marcelina, Marika, Mona, Paresłów (Dora i Fala), Ania, Natalia i Paulina Przybysz.

Przedstawiciele Strefy Edukacyjnej IPN zdecydowali się na wykorzystanie aplikacji Websoul do rozdania zaproszeń na koncert. W oparciu o przesłaną grafikę przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną wersję aplikacji Kupony Websoul.

Wykorzystanie aplikacji Kupony Websoul pozwoliło na wykorzystanie potencjału social media do promocji koncertu i zainteresowania fanów projektu "Panny Wyklęte" inicjatywami Strefy Edukacyjnej IPN. W efekcie informacja o koncercie dotarła do ponad sześciu tysięcy osób z grupy docelowej. Uczestnicy akcji pobrali i wydrukowali łącznie 800 indywidualnych zaproszeń na koncert. Czysto społecznościowe polecanie akcji przez uczestników wśród znajomych spowodowało, że do społeczności Strefy Edukacyjnej IPN dołączyło ponad 1 500 osób.

W efekcie akcji w zaledwie kilkanaście dni rozdano wszystkie dostępne zaproszenia na koncert, a sala koncertowa była wypełniona po brzegi przez fanów dobrej muzyki i młodych ludzi zainteresowanych historią naszego kraju.



Kampania zorganizowana z użyciem dedykowanej wersji aplikacji Kupony Websoul okazała się ogromnym sukcesem, ponieważ pozwoliła w całości drogą społecznościową dotrzeć do wszystkich zainteresowanych koncertem, których jak się okazało, było więcej niż zaplanowanych zaproszeń, natomiast społeczność Strefy Edukacyjna IPN urosła o 1 500 osób (wzrost o 14%!) realnie zainteresowanych jej inicjatywami, które z pewnością będą uczestniczyć w kolejnych inicjatywach organizacji.

Ale liczby to nie wszystko.

Inicjatywa Darka Malejonka i wokalistek młodego pokolenia została przyjęta z entuzjazmem przez przedstawicieli młodego pokolenia. Muzycy pod wpływem atmosfery licznie przybyłej publiczności zamiast tradycyjnego bisu zdecydowali się po przerwie wykonać drugą część koncertu z utworami z poprzedniego, kultowego projektu "Panny Morowe". Na podstawie zapisu z wydarzenia powstanie koncertowe wydanie wideo płyty "Panny Wyklęte". Darek Malejonek pod koniec koncertu zapowiedział kolejną płytę będącą wędrówką po nieznanej historii najnowszej Polski.