Podsumowanie

Media: Facebook

Treść: Aplikacja Konkursowa

Cel: Promocja restauracji

 

Aplikacja Konkursowa

 

Szczegóły

Aplikacje Facebook tworzenie - Właściciele restauracji postanowili nagrodzić obecnych klientów na fanpage za odwiedziny możliwością wygrania atrakcyjnych nagród w konkursie. Stworzyliśmy aplikację, która obsłużyła sprawdzanie kuponów konkursowych i zgłaszanie tekstów polecających restaurację znajomym i innym internautom.

Rozdawanie kuponów jest znaną od dawna formą promowania usług. Postanowiła wykorzystać je restauracja. Jednak nie aby zachęcić ludzi do przybycia, ponieważ tych już nie brakowało, ale żeby zachęcić odwiedzających do promowania kuchni innym znajomym.

Stworzyliśmy więc aplikację, która obsługiwała cały proces obsługi kuponów i zgłaszania swoich tekstów promujących restaurację. Społecznościową rekomendację wzmocniono wykorzystaniem punktów integracji Facebooka. W tej wersji wdrożyliśmy też znaczne poprawki wydajności, aby sprostać popularności na jaką planowana była aplikacja.

Ta aplikacja wpisywała się też w szerszy nurt popularności tematyki kulinarnej w naszym kraju. Pojawiające się w telewizji programy kulinarne jak "Kuchenne rewolucje" i inne przyczyniły się do popularyzacji tematyki gotowania. Powstało też kilkadziesiąt, a nawet kilkaset blogów poświęconych tej tematyce. Aplikacja pozwalała więc każdemu internaucie zostać Magdą Gessler i ocenić swój ulubiony lokal.  Jego właściciele dbali, aby wrażenia klientów były wyśmienite.