Prowadzenie fanpagea

Z Facebooka korzysta przeszło 13 milionów Polaków. Ma on zasięg 67,24% wśród internautów. Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce. Oferuje on równocześnie wiele rozwiązań dla firm, które chcą wypromować się w Internecie. Dlatego też stał się wiodącym serwisem służącym do marketingu w sieci. Według badań niezależnych firm potwierdzonych przez nasze doświadczenia konto na Facebooku zwiększa ruch na stronie internetowej, zwiększa ilość kontaktów biznesowych, generuje leady, zwiększa sprzedaż, poprawia satysfakcję klientów i pozwala zmniejszyć całościowe koszty ponoszone na marketing.

Nic więc dziwnego, że dobie kryzysu stał się tak popularny wśród firm. Firmy szukają oszczędności w nakładach ponoszonych na marketing i reklamę. Chcą utrzymać stałych klientów i zadbać o regularne zamówienia właśnie od nich. Jeśli szukają nowych klientów chcą wykorzystać optymalnie dostępny budżet. Natomiast firmy działające na silnie konkurencyjnych rynkach dzięki obecności w social media mają wpływ na to, że potencjalny klient właśnie z nimi zdecyduje się przeprowadzić proces sprzedażowy.

Więcej: Prowadzenie fanpage

Korzyści z obecności na Facebooku

Ile wart jest jeden fan? To da się obliczyć. Jeden prawdziwy fan ma wartość 543 złotych rocznie.

Odpowiednie prowadzenie konta na Facebooku pozwala realizować powyższe cele i gromadzić prawdziwych fanów. Dlatego też proponujemy naszym klientom prowadzenie konta na Facebooku jako podstawę działań marketingowych w Internecie.

Skuteczność konta na Facebooku wynika z systematyczności. Należy wymyślać angażujące treści, gromadzić społeczność i dbać o jej harmonijny rozwój, organizować kreatywne promocje, konkursy, reagować na komentarze i szukać nowych metod na dotarcie do kolejnych członków społeczności.

Dlatego warto oddać założenie konta i jego konfigurację specjaliście. Zadba on o poprawne ustawienie opcji powodujących wysoką pozycję strony w wyszukiwarkach. Opisze on firmę tak, aby klient mógł do niej trafić. Przygotuje on krótki adres i kod QR, aby można było go podawać na plakatach i ulotkach promocyjnych.

Następnie zgromadzi i utrzyma fanów zainteresowanych produktami i usługami firmy bazując swoje działania na zrozumieniu specyfiki rynku, na którym przychodzi działać firmie oraz odkryciu potrzeb jakie łączą jej klientów.

Najważniejszym czynnikiem decyzyjnym przy wyborze sprzedawcy są rekomendacje znajomych. Fani regularnie korzystają z oferty, polecają firmę i wspierają jej nowych klientów. Social media to nie rewolucja, ale renesans realnego marketingu.

Komu powierzyć prowadzenie konta na Facebooku?

Dobre kontakty z klientami są niezwykle ważne dla biznesu. Dlatego dobrze jest powierzyć je kompetentnym osobom, które będą o nie dbać, będą potrafiły w sposób uprzejmy kontaktować się z klientami oraz przyciągać nowych fanów.

Prowadzenie skutecznych działań marketingowych na Facebooku wymaga umiejętności informatycznych, aby przygotować odpowiednie oprogramowanie, umiejętności artystycznych, aby tworzyć atrakcyjnie grafiki, umiejętności copywriterskich, aby pisać interesujące treści, umiejętności interpersonalnych, marketingowych i sprzedażowych, aby mieć dobry kontakt z klientami i umiejętnie prowadzić promocję i wspierać sprzedaż, a także umiejętności społecznych, aby dbać o rozwijającą się wokół firmy społeczność fanów.

Dlatego nasz interpersonalny zespół składa się ze specjalistów z różnych dziedzin, którzy są ciągle na bieżąco z trendami oraz nowościami i ściśle współpracują ze sobą przy każdym projekcie, aby zdobyć nowych fanów i zrealizować cele marketingowe i biznesowe Twojej firmy.

Co wchodzi w skład prowadzenia konta?

  1. Założenie i konfiguracja fanpage'a gratis.
  2. Tworzenie interesującego contentu.
  3. Regularne umieszczanie wpisów.
  4. Umieszczanie informacji o promocjach.
  5. Komentowanie innych fanpage'y powiązanych tematycznie.
  6. Angażowanie fanów.
  7. Pozyskiwanie nowych fanów.
  8. Moderowanie fanpage'a.

Moderacja

Fanpage moderujemy 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Rodzaje treści

  • Treści zlecone
  • Zdjęcia
  • Linki
  • Wydarzenia
  • Informacje
  • Promocje
  • Infografiki
  • Zabawy
  • Zagadki
  • Ciekawostki
  • Produkty
  • Pytania
  • Konkursy

Liczba wpisów

Dobieramy optymalną liczbę wpisów tygodniowo albo dziennie do rodzaju fanpage'a, typu firmy i oczekiwań potencjalnych klientów na Facebooku.

Raportowanie

  • Raport podstawowy: liczba fanów, polubień, komentarzy, udostępnień
  • Raport zaawansowany: wskaźniki wyznaczonych celów marketingowych (leady, zakupy, zasięg, ekspozycja)

Efekty

Poniżej przedstawiamy efekty prowadzenia konta na Facebooku w czasie. Mogą one różnić się w zależności od branży.

Od początku:

  • poprawa obsługi klientów
  • utrzymanie stałych klientów
  • utrzymanie kontaktu z potencjalnymi klientami

Po 3 miesiącach:

  • zwiększenie ekspozycji marki
  • zdobywanie nowych leadów

Po 6 miesiącach:

  • wzrost sprzedaży
  • pierwsze propozycje współpracy biznesowej

Po 12 miesiącach:

  • systematyczny wzrost sprzedaży

Pakiety

  • Pakiet serwisowy
  • Pakiet podstawowy
  • Pakiet zaawansowany

Dlaczego my?

  1. Mierzymy postępy i efekty w porównaniu do profili konkurencyjnych korzystając z niezależnych analiz.
  2. Stosujemy metody angażowania zgodne z prawem, regulaminem Facebooka i dobrymi obyczajami.
  3. Oferujemy bezpośredni, telefoniczny i mejlowy kontakt z osobą prowadzącą konto.
  4. Mamy 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kont społecznościowych dla firm.
  5. Koncentrujemy się na realizacji celów marketingowych i biznesowych firmy.
  6. Opracowaniem tekstów i ich korektą zajmuje się doświadczony redaktor.
  7. Publikujemy zlecone informacje nawet w ciągu kilku minut od przesłania.
  8. Prowadzimy fanpage z wykorzystaniem wykształcenia psychologicznego.
  9. Angażujemy tematami, które wspierają pozytywny wizerunek firmy.
  10. Doradzamy jak lepiej wykorzystać okazje i reagować na sytuacje.
  11. Ściśle kontrolujemy poziom uprawnień naszych pracowników.
  12. Współpracujemy z początkującymi, małymi i średnimi firmami.
  13. Jesteśmy dostępni 24h / dobę, 7 dni w tygodniu.
  14. Wiemy co się sprawdza, a co nie na Facebooku.
  15. Umieszczamy treści licujące z powagą firmy.
  16. Na bieżąco moderujemy fanpage'a.
  17. Zapewniamy poufność.

Uzyskaliśmy status Facebook Studio Edge Pages Expert potwierdzający kompetencje w zakresie prowadzenia stron społecznościowych dla firm na Facebooku:

 

Zobacz nową ofertę