Najlepsze dodatki do Twojego fanpage'a

Dodatki do fanpage'a / Websoul

Podobnie jak na stronie internetowej mogą znajdować się różne podstrony tak samo na stronie społecznościowej firmy na Facebooku (fanpage'u) można dodać różne dodatkowe zakładki. Czy warto z nich korzystać jeśli firma posiada już stronę internetową z systemem zarządzania treścią (CMS-em)? Pamiętajmy, że strona firmowa jest jej wizytówką i zawiera starannie opracowane treści ułożone w określonym porządku dla osób, które chcą z oferty firmy skorzystać. Natomiast działania marketingowe na Facebooku wymagają dynamiki, elastyczności i możliwości tworzenia szybko podstron pod bieżące potrzeby marketingowe.

Tutaj z pomocą przychodzi Facebook, bowiem każda strona firmy może mieć nawet kilkanaście zakładek. Tworzenie takich zakładek wymaga umiejętności programistycznych albo skorzystania z odpowiedniego edytora zakładek. Nasza firma dysponuje najwyższej klasy autorskim oprogramowaniem do tworzenia podstron na Facebooku. Dlatego oferujemy tworzenie atrakcyjnych podstron marketingowych na Facebooku za pomocą sprawdzonego oprogramowania w wyjątkowo niskich cenach i przy wyjątkowo krótkim czasie realizacji. Ponadto na bieżąco monitorujemy działanie podstron, aby zapewnić ich pełną niezawodność.

Oto kilka wariantów podstron, które możemy dla Państwa utworzyć:

  • podstrona powitalna – przedstawiająca firmę i informacje o zawartości fanpage'a z dowolnym tekstem, zdjęciami, wideo,

  • polub, aby dostać upust – podstrona powodująca zdobywanie nowych fanów,

  • polub, aby dostać gratis – jw.,

  • konkurs – podstrona konkursowa z atrakcyjną wizualnie grafiką i formularzem zgłoszeniowym,

  • formularz kontaktowy – formularz, który pozwala ułatwić kontakt z firmą,

  • galeria produktów sprzedawcy Allegro – wpływa na bezpośredni wzrost sprzedaży,

  • księga gości – tutaj klienci zostawiają pozytywne opinie,

  • formularz rezerwacji – formularz do rezerwacji stolika w restauracji albo pokoju w hotelu,

  • landing page – opis produktu z możliwością natychmiastowego zamówienia - do zwiększenia sprzedaży,

  • portfolio – galeria zdjęć fotografa ślubnego, prac grafika komputerowego itd. - do przedstawienia swoich usług,

  • zakładka z filmami – galeria filmów kamerzysty ślubnego, reżysera, twórcy klipów itp. - jw.,

  • zakładka z muzyką – prezentacja utworów zespołu muzycznego, wokalisty, instrumentalisty itp.,

  • menu restauracji – całe menu restauracji albo wybrane potrawy np. aktualne promocje, również ze zdjęciami – w celu zachęcenia do odwiedzin lokalu,

  • okazjonalne życzenia z przyciskiem „podziel się” - kartka z życzeniami, którą fani mogą wysyłać znajomym – metoda na zdobywanie nowych fanów,

  • najnowsze wpisy z Twittera, najnowsze artykuły z serwisu, albo bloga, najnowsze oferty pracy itp. - integracja ze stroną internetową, aktualnościami, wydarzeniami znajdującymi się na stronach zewnętrznych,

  • oferta firmy – katalog produktów i usług, również ze zdjęciami i informacją o sposobie zamówienia np. w PDF albo Flash,

  • formularz zapytania ofertowego – w celu szybkiego otrzymania wyceny produktu lub usługi,

  • banner reklamowy,
  • lokalizacja, mapa dojazdowa – ułatwia dotarcie do siedziby firmy zainteresowanym klientom,

  • zakładka wyświetlająca określoną stronę internetową,
  • kupon rabatowy – służy do zdobywania nowych fanów, zachęcenia ludzi do skorzystania z oferty firmy i dzielenia się informacją o akcji promocyjnej ze znajomymi,

  • wyszukiwarka najbliższej siedziby – mapa kraju, albo miasta z lokalizacjami firmy i możliwością sprawdzenia sposobu dojazdu i najbliższego miejsca, godzin otwarcia i numerów telefonu,

  • sklep internetowy – lista wszystkich, albo części produktów z możliwością natychmiastowego zakupu,

a także:

  • przekierowanie na stronę internetową - zakładka przekierowuje Internautę na stronę np. do sklepu,
  • formularz zapisu na newsletter,
  • formularz zapytań ofertowych,
  • podstrona z aktualnymi promocjami,
  • kanał YouTube,
  • galeria zdjęć,
  • galeria wideo,
  • galeria audio,
  • galeria muzyczna,
  • animowana galeria zdjęć,
  • wpisy z Twittera,
  • galeria zdjęć z Pinterestu albo Instagramu,
  • portfolio,
  • CV.

Powyżej znajduje się zaledwie część różnych wariantów zakładek jakie możemy dla Państwa wykonać. Jesteśmy elastyczni i możemy wykonać dla Państwa firmy dowolną podstronę na Facebooku, która wspomoże Państwa działania marketingowe. Jesteśmy w stanie zarekomendować dodatki, które wspomogą Państwa promocję i zwiększą liczbę fanów i konwersję na sprzedaż. Możemy wykonać dla Państwa podstronę nawet w ciągu tego samego dnia w którym zostało złożone zamówienie.

Do tworzenia zakładek używamy naszego, najlepszego technologicznie oprogramowania na rynku używanego również przez takie instytucje i firmy jak: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych, Politechnikę Poznańską, Energa, Comarch, Play, Frugo, Cross, BIC, Coffee Heaven, Infor, Instytut Pamięci Narodowej.

Wszystkie zakładki wykonane są za pomocą naszego autorskiego, najlepszego w Polsce oprogramowania: Zakładka Websoul.

Każda zakładka posiada wsparcie dla urządzeń mobilnych, którego standardowe zakładki na Facebooku nie mają.

Wszystkie dodatki mogą być wyposażone w statystyki Google Analytics.

Możemy przygotować wystrój zakładki, grafikę. Zmiana ikony zakładki gratis.