Oferujemy uruchomienie na stronie firmy na Facebooku kuponu rabatowego zgodnie z ustaleniami z klientem. Zajmujemy się wszystkimi kwestiami technicznymi, wyborem i obsługą platformy do obsługi kuponów, a nasze autorskie oprogramowanie pozwala zmniejszyć koszty obsługi kuponów rabatowych, uwolnić się od pośredników i oferować rabaty bez ich marży.

Kupony rabatowe na Facebooku / Websoul

Dobre produkty sprzedają się same. Niewątpliwie jest to prawdą. Dlatego też często proponujemy naszym klientom organizację kuponów rabatowych. Czasem potrzeba jedynie drobnego impulsu, aby zainteresowana osoba wypróbowała produkt albo usługę. Kupon rabatowy z pewnością jest takim sygnałem. Jeśli ktoś jest już wstępnie zainteresowany ofertą Państwa firmy otrzymanie kuponu jest momentem gdy zdecyduje się przyjść i ofertę wypróbować.

Czy jest jednak sens wspominać o kuponach rabatowych skoro Państwa firma zapewne już próbowała tej metody promocji? Jest kilka powodów dla których warto skorzystać z kuponów w nowych warunkach marketingowych. Tak jak konkurs na Facebooku jest wydarzeniem na o wiele wyższej skali popularności niż zwykły konkurs tak samo kupon rabatowy w Internecie nabiera większej nośności. Nasze oprogramowanie do kuponów rabatowych zapewnia maksymalne wykorzystanie social media marketingu i ma większe możliwości niż oferty Facebooka.

Zamiast informować pojedyncze osoby o kuponie informujemy tysiące osób. Zainteresowana osoba zostaje zapisuje się na fanpage i pobiera kupon i otrzymuje możliwość poinformowania o promocji znajomych. Internauci dzielą się informacją o kuponie, rozmawiają o firmie i jej produktach i w określonym terminie przychodzą skorzystać z oferty firmy z odpowiednią zniżką. Kupon mogą wydrukować ze strony internetowej, wiadomości ze skrzynki pocztowej albo pokazać na swoim smartfonie po zaskanowaniu przygotowanego kodu QR co zapewnia wsparcie dla marketingu mobilnego.

Wtedy nasz klient może pokazać wysoki poziom obsługi klienta, dobrą jakość produktów i przydatne świadczenia posprzedażowe. Dobre produkty sprzedają się same. Kupony rabatowe pomagają klientom je odkryć.

W odróżnieniu od zakupów grupowych kupony rabatowe są reklamowane jedynie wśród zainteresowanej nimi grupy docelowej i nie musisz płacić prowizji pośrednikowi. W ten sposób obniżamy koszty promocji i zapewniamy klientowi napływ zwykłych ludzi. Zapewniamy napływ osób realnie zainteresowanych usługami klienta. Ponadto klient ma na bieżąco kontrolę nad ilością rozdawanych kuponów i zasadami promocji co zapewnia całkowite bezpieczeństwo prowadzenia tego typu akcji promocyjnej. Kontrolę wydatków zapewniają statystyki i obserwacja napływu klientów z kuponami oraz ich powrotów, a wartością jest stały kontakt do osób, które odebrały kupon przez konto na Facebooku, a także baza adresów e-mail do newslettera.

Wykorzystując nowoczesne technologie odciążamy klienta od całości procesu obsługi kuponów rabatowych, dbamy o bezpieczeństwo, unikalność kodów i wysoki zwrot z inwestycji tak, aby nasz klient miał czas przyjmować z otwartymi ramionami klientów i dbać w najwyższym stopniu o ich pełną satysfakcję z atmosfery zakupów.

Funkcje

Oto możliwości jakie oferujemy w związku z kuponami rabatowymi. Zajmujemy się kompleksową obsługą kuponów rabatowych, włącznie z wykonaniem grafiki. Ponadto możemy udostępnić CMS do samodzielnego zarządzania kuponami. Oto możliwości naszego rozwiązania:

  1. wygodny CMS do zarządzania kuponami rabatowymi
  2. CMS dopasowany do indywidualnych potrzeb
  3. pełna kontrola nad ilością kuponów i czasem trwania promocji przez cały czas jej trwania
  4. każdy kupon może być jednorazowy albo wielokrotnego użytku
  5. każdy kupon może mieć określoną datę ważności i warunki skorzystania z oferty
  6. możliwość rozdawania różnych rodzajów kuponów w różnej ilości w tym samym czasie
  7. możliwość bieżącego monitorowania liczby użytych kuponów
  8. możliwość dodania kuponów do istniejącej akcji promocyjnej
  9. możliwość wznowienia zakończonej akcji rozdawania kuponów
  10. możliwość wymagania zaproszenia określonej ilości osób, w celu pobrania kuponu albo dodatkowego kuponu
  11. możliwość stworzenia kuponów rabatowych dla osób, które zameldują się określoną ilość razy w lokalizacji, albo skorzystają określoną ilość razy z kuponów rabatowych (karta stałego klienta)
  12. możliwość ustalenia innych, niestandardowych warunków wymaganych do pobrania kuponu / kuponów
  13. możliwość planowania kuponów z wyprzedzeniem
  14. możliwość przysłania gotowej listy kuponów przez e-maila albo wydrukowanych pocztą priorytetem
  15. możliwość integracji kuponów ze sklepem internetowym, albo systemem obsługi kuponów klienta
  16. możliwość integracji kuponów ze stroną internetową
  17. wymóg zalajkowania fanpage'a przed pobraniem kuponu
  18. możliwość ograniczenia liczby pobieranych kuponów np. jeden internauta może pobrać tylko jeden kupon w podanym okresie czasu
  19. możliwość wyboru dowolnego czasu promocji: kilka dni, tygodni, albo miesięcy
  20. możliwość wyboru dowolnej liczby kuponów dostępnych w danym okresie
  21. możliwość cyklicznego wznawiania kuponu z różnymi opcjami
  22. możliwość ustawienia względnego i bezwzględnego czasu ważności kuponu
  23. ustawienie grafiki zachęcającej do polubienia i grafiki oferty kuponu
  24. wymóg podania adresu e-mail (możliwość uzyskania zgody na wpisanie do newslettera)
  25. wymóg zaproszenia do kuponu wybranej liczby znajomych
  26. ograniczenie czasu widoczności pobranego kuponu
  27. automatyczne generowanie kodów kuponów
  28. wczytanie kodów kuponów podanych przez klienta
  29. wstawianie animowanych bannerów i HTML w treści kuponu
  30. zbieranie dodatkowych danych o użytkowniku (urodziny, wiek, miasto, telefon, adres domowy,nazwisko itd.)
  31. wymóg zalajkowania dodatkowego fanpage'a
  32. publikacja informacji o pobraniu fanpageu na tablicy użytkownika (za zgodą)
  33. modyfikacja grafiki, nagłówka, treści i tytułu wpisu
  34. publikacja informacji na Twitterze
  35. język polski / angielski / niemiecki / francuski / hiszpański / grecki / rosyjski
  36. dowolna nazwa i ikona kuponu na fanpageu
  37. możliwość otrzymania albo pobrania z CMS w dowolnym momencie e-maili użytkowników, którzy zgodzili się na otrzymywanie informacji handlowych albo newslettera
  38. statystyki: czas pozostały do końca kampanii, liczba pobranych kuponów, liczba lajków, liczba udostępnień informacji na tablicy, zasięg całkowity kuponów, lista osób które pobrały kupony wraz z adresem e-mail i pobranym kuponem - statystyki potrzebne do ustalenia zwrotu z inwestycji
  39. obsługa telefonów komórkowych przez kod QR
  40. automatyczny system weryfikacji kuponów mobilnych
  41. instrukcja dla pracowników klienta, którzy będą realizować kupony
  42. kupony proste w obsłudze przez pracowników klienta
  43. gwarancja nieprzerwanego działania kuponów
  44. pełna obsługa techniczna 24h / dobę
  45. wsparcie przy opracowaniu skutecznej akcji rabatowej
  46. wykonanie tekstów i elementów graficznych wymaganych do kuponu
  47. możliwość „kasowania” kuponów smartfonem
  48. wstawienie grafiki kuponu
  49. stworzenie grafiki kuponu
  50. krótki adres kuponu

Statystyki

Oto statystyki naszej platformy:

Liczba pobranych kuponów: ponad 2300

Co druga osoba, która pobiera kupon staje się stałym klientem (skorzystała przynajmniej 3 razy z ofert firm w różnych miesiącach)

Co siódma osoba, która pobiera kupon stała się lojalnym klientem (korzystała z oferty firmy regularnie przynajmniej przez 6 miesięcy)

Wyniki mogą różnić się w zależności od firmy i branży.

Sposób rozliczenia

Obecnie istnieją dwa warianty rozliczenia za kupon rabatowy:

- opłata miesięczna, w ramach której jest nieograniczona liczba kuponów,

- prowizja - 0 zł. za stworzenie kuponów rabatowych i ich obsługę. Prowizja od każdego pobranego kuponu. Rozliczenie odbywa się po określonym czasie albo gdy rozdana zostanie określona ilość kuponów.

Baza wiedzy

Jak docierać do klienta z kuponami rabatowymi?

Nowe kupony rabatowe na Facebooka - funkcje, możliwości i przykłady