Sprawdź terminy szkoleń!

 

Szkolenia social media

Sprawdź terminy szkoleń!

Trener

Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku". Właściciel Agencji Social Media Websoul.

Cel

Poznanie wpływu social media marketingu na zmniejszenie kosztów innych aspektów prowadzenia firmy, w tym obsługi klienta, obsługi po-sprzedażowej, zmniejszenie kosztów pozyskania klienta, zmniejszenie kosztów utrzymania stałego klienta. Na szkoleniu pokazane zostaną również skuteczne i uzasadnione ekonomicznie narzędzia wspomagające social media marketing oraz techniki promocji, które dają największe oszczędności.

Cześć 1: Social media a poprawa obsługi klienta

  • Jak monitorować konwersacje klientów?
  • Jakie narzędzia stosować do reagowanie na pytania, wątpliwości?
  • Jak reagować na negatywne komentarze?
  • Jak wykorzystywać ponownie raz zgromadzone informacje.
  • Jak wykorzystywać zdobyte informacje do poprawy usług.
  • Kejsy

Część 2: Social media a obsługa posprzedażowa

  • Jak utrzymać kontakt z klientem po wykonaniu zakupu?
  • Jak obsługiwać klienta, który już wykonał zakup?
  • Jak reagować na reklamacje?
  • Jak zbierać negatywne i pozytywne opinie?
  • Ponowne wykorzystanie opinii do poprawy usług i produktów.
  • Kejsy.

Część 3: Metody na obniżenie kosztów pozyskania leada

  • Jak zwiększyć pozycję w Google przez social media?
  • Jak zwiększyć ekspozycję marki przez social media?
  • W jaki sposób poprawić zrozumienie oferty?
  • Jak mierzyć konwersje wspierane przez social media?
  • Wykorzystanie bloga do obniżania kosztów pozyskania leada.
  • Konwersja kontaktów z social media na leady.
  • Kejsy.

Część 4: Metody na obniżenie kosztów utrzymania klienta

  • Tworzenie przystępnych i przejrzystych zbiorów informacji dla klientów.
  • Publiczne odpowiadanie na zapytania i wątpliwości.
  • Gromadzenie, porządkowanie i publikowanie informacji.
  • Narzędzia ułatwiające zarządzanie kontaktami z klientami w social media.
  • Regularne odświeżanie kontaktu z klientem.
  • Informowanie o promocjach.
  • Kejsy.

 

Napisz aby dowiedzieć się o termin szkolenia w Twoim mieście.