Sprawdź terminy szkoleń!
Sprawdź terminy szkoleń!
Poprzednie edycje
W poprzednich szkoleniach trenera uczestniczyli zarówno klienci indywidualni jak i przedstawiciele Tatrzańskiego Parku Narodowego, Czechowickiej Fabryki Zapałek, Agencji KonkretPR , ZPUE Holding, Biura Usług Turystycznych BUT, Logos Tour, Holiday Inn Kraków, Andropol, PPH Varia Sp. z o.o., Urzędu Miasta w Piekarach Śląskich.
Szkolenie jest wysoko oceniane przez uczestników w ankietach wypełnianych na ich zakończenie.
Cel

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które nie miały jeszcze styczności z promocją firmy na Facebooku albo dopiero zaczynają. Uczestnik szkolenia to osoba, która chce zrozumieć jak promować firmę na Facebooku.
Trener
Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku".
Tomasz Smykowski posiada status Facebook Edge Studio Pages and Ads Expert:
Opis
Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia do promocji firmy jakie oferuje Facebook oraz uczą się w praktyce i na przykładach jak z nich skorzystać. Szkolenie trwa 8 godzin i odbywa się w sali szkoleniowej wyposażonej w rzutnik. Każdy uczestnik pracuje na swoim laptopie z pomocą trenera. Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli małych i średnich firm, dyrektorów działów marketingowych i menadżerów.
Szkolenie jest oparte na autorskim programie szkoleniowym zbudowanym na praktycznych realizacjach i przykładach promocji firm na Facebooku, które realizował albo analizował trener. W trakcie szkolenia uczestnicy ćwiczą na własnych laptopach przedstawione w trakcie szkolenia zagadnienia. Program szkolenia oprócz części stałej zawiera omówienie najnowszych metod promocji dostępnych na Facebooku.
Szkolenie trwa 8 godzin w trakcie jednego dnia szkoleniowego z przerwami na obiad i przerwami kawowymi. Pomiędzy prezentacjami a ćwiczeniami jest czas na zadawanie pytań. W cenie szkolenia są: drukowane materiały szkoleniowe, slajdy i ćwiczenia, obiad, kawa, herbata i słodkie przekąski oraz dyplom ukończenia szkolenia podpisany przez trenera.
Program szkolenia
Dzień I / 8h
Cześć 1: Realizacja celów biznesowych na Facebooku
-
Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom?
-
Historie sukcesów na Facebooku
-
Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność
-
Jak prowadzić stronę społecznościową (fanpage)?
-
Jak zmienić profil w fanpage i czy warto?
-
Jak zdobywać nowych fanów?
-
Jak nie dać się skasować?
-
Jak ugasić ogień w komentarzach?
-
Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
-
Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
Omówienie kluczowych nowości od Facebooka dla firm:
-
okładka fanpage'a
-
zdjęcie profilowe
-
widok linii czasu
-
wyróżnienia (hightlight)
-
przyklejanie (Pinned post)
-
ważne wydarzenia (mile stones)
-
wiadomości prywatne
-
panel administracyjny (mission control)
-
zmiany dotyczące zakładek
-
Pozycjonowanie i optymalizacja strony na Facebooku - SEO na Facebooku
Część 2: Wdrożenie Facebooka do strony firmowej, albo sklepu internetowego
-
Skopiuj i wklej - prostota social marketingu dzięki przyciskowi "Lubię to"
-
Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
-
Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt ze sklepu wśród znajomych?
-
Ożywianie wizerunku firmy przez Likebox
-
Zmniejszanie rezygnacji klientów na formularzu rejestracyjnym dzięki Facebook Connect
-
Jak dodać możliwość komentowania produktów w sposób, aby zachować poziom dyskusji i zwiększyć promocję w mediach społecznościowych dzięki Facebook Comments?
Część 3: Zwiększenie efektów dzięki zakładkom i konkursom
-
Zmiana wyglądu Facebooka - tworzenie zakładek
-
Nowości na fanapage'ach
-
Historie sukcesów i nieudanych konkursów na Facebooku
-
Zdobądź więcej fanów, klientów i wypromuj swój wizerunek dzięki konkursowi na Facebooku
-
Jak poprowadzić konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem i czy trzeba za to płacić kilka tysięcy dolarów?
-
Jak zapisać ludzi, przez Facebooka, na firmową listę mailową?
-
Jak wyciągnąć ludzi sprzed Facebooka i przyciągnąć ich do sklepu / restauracji / firmy?
Szkolenie to intensywny warsztat na Facebooku
Uczestnicy w trakcie szkolenia odbędą kilkanaście ćwiczeń na Facebooku online z zakresu promocji firmy, instytucji na profilu firmowym na Facebooku (fanpage).
Profil uczestnika szkolenia
Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili firmowych na Facebook – fanpage.