Sprawdź terminy szkoleń!

 

Szkolenia social media

Sprawdź terminy szkoleń!

Trener

Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku".

Tomasz Smykowski posiada certyfikat Google Analytics: Ecommerce Analytics: From Data To Decisions potwierdzający kompetencje w zakresie analizy kluczowych danych używanych w pozycjonowaniu stron internetowych:

Cel

Optymalizacja stron firmowych i zadbanie o wysoką pozycję firmy w wynikach wyszukiwania. Szkolenie obejmować będzie zagadnienia z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO, wykorzystaniem dodatkowych metod zwiększenia pozycji, które są w zgodzie z nowymi zasadami Google i innych wyszukiwarek. Na szkolenie pokazane zostaną również narzędzia i metody pozycjonowania płatne oraz bezpłatne ze wskazaniem, które z nich są bezpieczne, a które nie. Oprócz pozycjonowania omówione zostanie wykupywanie reklam w Google Adwords, metody oceny czy lepiej zainwestować w pozycjonowanie czy Adwords, a także mierzenie efektów pozycjonowania, pozycjonowanie regionalne oraz dodatkowo, nowe, mało znane metody pozycjonowania.

Plan szkolenia:

1. Optymalizacja meta-tagów

2. Copywriting a treści na stronie

3. Pozycjonowanie organiczne

4. Ryzykowne metody pozycjonowania

5. Optymalizacja strony

6. Pozycjonowanie czy Google Adwords?

7. Mierzenie efektów pozycjonowania

8. Znajdowanie nowych słów kluczowych

9. Copywriting a meta-tagi

10. Pozycjonowanie a social media

11. Nowe metody pozycjonowania