Sprawdź terminy szkoleń!

 

Szkolenia social media

Sprawdź terminy szkoleń!

Trener

Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku".

Cel

Szkolenie pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć social media i lepiej mierzyć efekty działań w nich. Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej, praktycznej, podczas których uczestnicy zdobędę odpowiednią wiedzę i poznają skuteczne narzędzia do mierzenia efektów social media marketingu.

Program szkolenia

1. Omówienie alternatywnych wskaźników efektywności w social media

2. Alternatywne wskaźniki efektywności a kluczowe wskaźniki efektywności

3. Mierzenie postępów social media marketingu

4. Mierzenie wpływu social media na sprzedaż

5. Mierzenie wpływu social media na utrzymanie klientów

6. Mierzenie wpływu social media na poprawę obsługi klienta

7. Mierzenie wpływu social media na promocję marki

8. Omówienie problemów mierzenia skuteczności

9. Narzędzia do mierzenia postępów

10. Kejsy