Sprawdź terminy szkoleń!

 

Szkolenia social media

Sprawdź terminy szkoleń!

Trener

Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku".

Cel

Nauczenie się metod reagowania na sytuacje kryzysowe w social media. Poznanie dostępnych narzędzi wczesnego ostrzegania oraz procedur pozwalających odpowiednio zareagować na kryzys. Pokazane zostaną również case studies: przyczyny powstania kryzysów i skuteczne oraz nieskuteczne metody ich rozwiązywania.

Program szkolenia

  1. Kejsy kryzysów
  2. Przyczyny powstawania kryzysów
  3. Zapobieganie kryzysom
  4. Planowanie kryzysowe
  5. Monitorowanie kryzysów
  6. Reagowanie na kryzysy
  7. Zmiany wywołane przez kryzysy