Sprawdź terminy szkoleń!

 

Szkolenia social media

Sprawdź terminy szkoleń!

Poprzednie edycje

W poprzednich szkoleniach trenera uczestniczyli zarówno klienci indywidualni jak i przedstawiciele Tatrzańskiego Parku Narodowego, Czechowickiej Fabryki Zapałek, Agencji KonkretPR , ZPUE Holding, Biura Usług Turystycznych BUT, Logos Tour, Holiday Inn Kraków, Andropol, PPH Varia Sp. z o.o., Urzędu Miasta w Piekarach Śląskich.

Szkolenie jest wysoko oceniane przez uczestników w ankietach wypełnianych na ich zakończenie.

Cel

Szkolenie z Facebooka / Websoul

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które nie miały jeszcze styczności z promocją firmy na Facebooku albo dopiero zaczynają. Uczestnik szkolenia to osoba, która chce zrozumieć jak promować firmę na Facebooku.

Trener

Trenerem jest inż. Tomasz Smykowski - absolwent studiów informatycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ze specjalizacją informatyzacja przedsiębiorstw. Członek ISOC. Od 7 lat zawodowo zajmuje się jako programista rozwijaniem projektów informatycznych, w tym od 2 lat społecznościowych. Zanotowały one ponad 3 mln odsłon miesięcznie. Twórca narzędzia do edycji zakładek na Facebooku. Współpracował z PC World Computer i jest byłym redaktorem technologicznym magazynu Webhosting. Autor książki "Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku" i e-booka "Jak promować firmę na Facebooku".

Tomasz Smykowski posiada status Facebook Edge Studio Pages and Ads Expert:

Opis

Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia do promocji firmy jakie oferuje Facebook oraz uczą się w praktyce i na przykładach jak z nich skorzystać. Szkolenie trwa 8 godzin i odbywa się w sali szkoleniowej wyposażonej w rzutnik. Każdy uczestnik pracuje na swoim laptopie z pomocą trenera. Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli małych i średnich firm, dyrektorów działów marketingowych i menadżerów.

Szkolenie jest oparte na autorskim programie szkoleniowym zbudowanym na praktycznych realizacjach i przykładach promocji firm na Facebooku, które realizował albo analizował trener. W trakcie szkolenia uczestnicy ćwiczą na własnych laptopach przedstawione w trakcie szkolenia zagadnienia. Program szkolenia oprócz części stałej zawiera omówienie najnowszych metod promocji dostępnych na Facebooku.

Szkolenie trwa 8 godzin w trakcie jednego dnia szkoleniowego z przerwami na obiad i przerwami kawowymi. Pomiędzy prezentacjami a ćwiczeniami jest czas na zadawanie pytań. W cenie szkolenia są: drukowane materiały szkoleniowe, slajdy i ćwiczenia, obiad, kawa, herbata i słodkie przekąski oraz dyplom ukończenia szkolenia podpisany przez trenera.

Program szkolenia

Dzień I / 8h

Cześć 1: Realizacja celów biznesowych na Facebooku

  • Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom?

  • Historie sukcesów na Facebooku

  • Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność

  • Jak prowadzić stronę społecznościową (fanpage)?

  • Jak zmienić profil w fanpage i czy warto?

  • Jak zdobywać nowych fanów?

  • Jak nie dać się skasować?

  • Jak ugasić ogień w komentarzach?

  • Jak mierzyć realizację celów biznesowych?

  • Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?

Omówienie kluczowych nowości od Facebooka dla firm:

  • okładka fanpage'a

  • zdjęcie profilowe

  • widok linii czasu

  • wyróżnienia (hightlight)

  • przyklejanie (Pinned post)

  • ważne wydarzenia (mile stones)

  • wiadomości prywatne

  • panel administracyjny (mission control)

  • zmiany dotyczące zakładek

  • Pozycjonowanie i optymalizacja strony na Facebooku - SEO na Facebooku

Część 2: Wdrożenie Facebooka do strony firmowej, albo sklepu internetowego

  • Skopiuj i wklej - prostota social marketingu dzięki przyciskowi "Lubię to"

  • Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)

  • Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt ze sklepu wśród znajomych?

  • Ożywianie wizerunku firmy przez Likebox

  • Zmniejszanie rezygnacji klientów na formularzu rejestracyjnym dzięki Facebook Connect

  • Jak dodać możliwość komentowania produktów w sposób, aby zachować poziom dyskusji i zwiększyć promocję w mediach społecznościowych dzięki Facebook Comments?

Część 3: Zwiększenie efektów dzięki zakładkom i konkursom

  • Zmiana wyglądu Facebooka - tworzenie zakładek

  • Nowości na fanapage'ach

  • Historie sukcesów i nieudanych konkursów na Facebooku

  • Zdobądź więcej fanów, klientów i wypromuj swój wizerunek dzięki konkursowi na Facebooku

  • Jak poprowadzić konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem i czy trzeba za to płacić kilka tysięcy dolarów?

  • Jak zapisać ludzi, przez Facebooka, na firmową listę mailową?

  • Jak wyciągnąć ludzi sprzed Facebooka i przyciągnąć ich do sklepu / restauracji / firmy?

Szkolenie to intensywny warsztat na Facebooku

Uczestnicy w trakcie szkolenia odbędą kilkanaście ćwiczeń na Facebooku online z zakresu promocji firmy, instytucji na profilu firmowym na Facebooku (fanpage).

Profil uczestnika szkolenia
Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili firmowych na Facebook – fanpage.