W ramach naszej działalności prowadzimy audyty różnych aspektów marketingu internetowego.

Audyt social media

Sprawdzamy jak działania social media wpływają na poszczególne aspekty marketingu: ekspozycji marki, promowania wizerunku, wsparcia obsługi klienta, umacniania relacji z klientami, oraz zdobywania nowych. Badamy integrację działań w social media z innymi obszarami marketingu: stroną internetową, mejlingiem, newsletterami, korespondencją mejlową, reklamami, promocjami itd. Określamy działania mające na celu poprawę efektów uzyskiwanych przez social media marketing. Sprawdzamy czy konkursy i promocje prowadzone są zgodnie z prawem, regulaminem serwisu społecznościowego (np. Facebooka) i netykietą. Oceniamy czy sposób prowadzenia działań zapewnia bezpieczeństwo dla marki. Zobacz nasze kompetencje.

Audyt marketingu internetowego

W ramach audytu badamy wszystkie aspekty obecności firmy i jej produktów w Internecie. Począwszy od strony internetowej, przez pozycjonowanie, do reklamy, social media oraz dyskusji w sieci. Sprawdzamy poprawność prowadzonych działań, ustalamy miejsca, które wymagają zmian i poprawy. Przygotowany dokument audytu oprócz uwag zawiera rekomendacje ulepszeń.

Audyt pozycjonowania

Określamy cele pozycjonowania ustalone przez firmę. Ustalamy pozycje dla podanych słów kluczowych w najważniejszych wyszukiwarkach. Znajdujemy przyczyny niskich pozycji oraz proponujemy rozwiązania poprawiające miejsce w wyszukiwarkach. Zobacz nasze efekty.

Audyt strony internetowej

Badamy stronę pod kątem dostępności dla Internautów, zgodności ze standardami oraz prawem. Sprawdzamy działanie strony w popularnych przeglądarkach oraz na urządzeniach mobilnych oraz tabletach. Mierzymy czas potrzebny do załadowania się strony. Ustalamy ulepszenia potrzebne do poprawy działania, a więc i skuteczności strony.

Audyt sklepu internetowego (e-commerce)

Badamy sklep internetowy pod kątem źródeł pozyskania klientów, użyteczności, ścieżek zakupowych i skuteczności działań marketingowych. Ustalamy zmiany, które pozwolą zwiększyć dochody ze sprzedaży w sklepie internetowym. Zobacz nasze kompetencje.

Chcesz wiedzieć co można zrobić lepiej? Napisz do nas.