Strony internetowe, prowadzenie fanpage, reklama Facebook, aplikacje konkursowe dla firm ogólnopolskich i międzynarodowych
Rozwiązania
Realizacje
Prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook - prowadzenie fanpage, reklama Facebook, strony internetowe - Agencja Social Media Websoul - oferta i cennik - pierwszy przykład naszej realizacji.
Fanpage działających od 23 lat restauracji włoskich Estella w Poznaniu. Wzrost liczby realnych fanów ze 100 do 1774, 194 oceny, 317 osób zameldowanych w restauracji, 160 osób mówiących o niej.
Prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook - prowadzenie fanpage, reklama Facebook, strony internetowe - Agencja Social Media Websoul - oferta i cennik - drugi przykład naszej realizacji.
Fanpage najbardziej znanego organizatora imprez kulturalnych w Bydgoszczy, Impresariatu Artystycznego Adria. Wzrost liczby fanów do 3 120. 2 000 000 odsłon treści.
Nasi klienci
Prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook - prowadzenie fanpage, reklama Facebook, strony internetowe - Agencja Social Media Websoul - oferta i cennik - galeria kilku spośród naszych klientów.
Opinie
Fachowe i rzetelne podejście do tematu marketingu
Prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook - prowadzenie fanpage, reklama Facebook, strony internetowe - Agencja Social Media Websoul - oferta i cennik - przykładowa opinia naszego klienta.
Zleceniobiorca rzetelny i odpowiedzialny. 100% profesjonalizmu
Prowadzenie fanpage'a, reklama Facebook - prowadzenie fanpage, reklama Facebook, strony internetowe - Agencja Social Media Websoul - oferta i cennik - inna opinia naszego klienta.

Oferta - prowadzenie fanpage'a na Facebooku

Strategia kreatywna wyznacza standardy jakości, kolorystyki i treści publikowanych w mediach społecznościowych. Spójna komunikacja wizualna z potencjalnym klientem pozwala mu łatwiej zapamiętać markę i buduje pozytywną relację, która przekłada się na większą skłonność klienta do skontaktowania się z firmą.
Strategia kreatywna
Strategia kreatywna
Strategia kreatywna wyznacza standardy jakości, kolorystyki i treści publikowanych w mediach społecznościowych. Spójna komunikacja wizualna z potencjalnym klientem pozwala mu łatwiej zapamiętać markę i buduje pozytywną relację, która przekłada się na większą skłonność klienta do skontaktowania się z firmą.
Strategia prowadzenia konta określa jakie treści powinny być publikowane w mediach społecznościowych, aby konto na Facebooku, czy Twitterze realizowało cele firmy. Odpowiednio dobrana mieszanka treści powoduje, że potencjalni klienci są zaangażowani, zapamiętują firmę, polecają ją znajomym i co najważniejsze są bardziej skłonni skorzystać z jej usług.
Strategia prowadzenia
konta
Strategia prowadzenia
konta
Strategia prowadzenia konta określa jakie treści powinny być publikowane w mediach społecznościowych, aby konto na Facebooku, czy Twitterze realizowało cele firmy. Odpowiednio dobrana mieszanka treści powoduje, że potencjalni klienci są zaangażowani, zapamiętują firmę, polecają ją znajomym i co najważniejsze są bardziej skłonni skorzystać z jej usług.
Strategia antykryzysowa opisuje sposoby zachowania w potencjalnych sytuacjach kryzysowych i określa komunikację wewnętrzną w sytuacjach spornych. Przygotowana strategia pozwala w trudnych sytuacjach reagować szybko, kompetentnie i odpowiedzialnie w celu szybkiego rozwiązania wszelkich trudności.
Strategia antykryzysowa
Strategia antykryzysowa
Strategia antykryzysowa opisuje sposoby zachowania w potencjalnych sytuacjach kryzysowych i określa komunikację wewnętrzną w sytuacjach spornych. Przygotowana strategia pozwala w trudnych sytuacjach reagować szybko, kompetentnie i odpowiedzialnie w celu szybkiego rozwiązania wszelkich trudności.
Zakładamy/modernizujemy fanpage, dobieramy odpowiednie ustawienia, tworzymy grafikę. Atrakcyjny wizualnie fanpage przyciąga klientów, którzy chętniej polubią, przez co będą dostawać informacje od firmy. Dobry awatar pozwala zwiększyć ekspozycję marki i przyczynia się do zapamiętania firmy. Optymalizacja fanpage'a powoduje, że jest lepiej wypozycjonowany przez co potencjalni klienci łatwiej na niego trafią.
Założenie / modernizacja
fanpage'a
Założenie / modernizacja
fanpage'a
Zakładamy/modernizujemy fanpage, dobieramy odpowiednie ustawienia, tworzymy grafikę. Atrakcyjny wizualnie fanpage przyciąga klientów, którzy chętniej polubią, przez co będą dostawać informacje od firmy. Dobry awatar pozwala zwiększyć ekspozycję marki i przyczynia się do zapamiętania firmy. Optymalizacja fanpage'a powoduje, że jest lepiej wypozycjonowany przez co potencjalni klienci łatwiej na niego trafią.
Co miesiąc przygotowujemy i przysyłamy do klienta listę wpisów, które planujemy umieścić. Klient może zapoznać się z tą listą i zgłosić uwagi / poprawki. Po każdym miesiącu przesyłamy do klienta raport zawierający analizę ilościową i jakościową prowadzonej strony. Raport odpowiada na pytanie w jakim stopniu fanpage realizuje cele wyznaczone w strategii prowadzenia konta oraz jakie zmiany zostaną wprowadzone w celu zwiększenia skuteczności.
Comiesięczne action plany
i raporty
Comiesięczne action plany
i raporty
Co miesiąc przygotowujemy i przysyłamy do klienta listę wpisów, które planujemy umieścić. Klient może zapoznać się z tą listą i zgłosić uwagi / poprawki. Po każdym miesiącu przesyłamy do klienta raport zawierający analizę ilościową i jakościową prowadzonej strony. Raport odpowiada na pytanie w jakim stopniu fanpage realizuje cele wyznaczone w strategii prowadzenia konta oraz jakie zmiany zostaną wprowadzone w celu zwiększenia skuteczności.
W ramach usługi oferujemy publikację do 360 wpisów na okres 1 roku i proporcjonalnie mniej w krótszych umowach. Oznacza to, że będziemy publikować codziennie jeden wpis. Jest to ilość optymalna, akceptowalna przez klientów jak i pozwalająca na skuteczne promowanie firmy i utrzymywanie silnych relacji z klientami. Budowany codziennie świeży wizerunek i atrakcyjne, ciekawe treści przyciągają klientów i zachęcają ich do wykonania zakupów w firmie klienta.
Do 360 wpisów
Do 360 wpisów
W ramach usługi oferujemy publikację do 360 wpisów na okres 1 roku i proporcjonalnie mniej w krótszych umowach. Oznacza to, że będziemy publikować codziennie jeden wpis. Jest to ilość optymalna, akceptowalna przez klientów jak i pozwalająca na skuteczne promowanie firmy i utrzymywanie silnych relacji z klientami. Budowany codziennie świeży wizerunek i atrakcyjne, ciekawe treści przyciągają klientów i zachęcają ich do wykonania zakupów w firmie klienta.
W skład oferty wchodzi budżet reklamowy o wskazanej wartości. Budżet ten zostanie wykorzystany w uzgodnieniu z klientem na reklamowanie wybranych promocji i pozyskiwanie realnych fanów, którzy chcą otrzymywać od firmy treści, informacje o zniżkach i promocjach.
Reklama
Reklama
W skład oferty wchodzi budżet reklamowy o wskazanej wartości. Budżet ten zostanie wykorzystany w uzgodnieniu z klientem na reklamowanie wybranych promocji i pozyskiwanie realnych fanów, którzy chcą otrzymywać od firmy treści, informacje o zniżkach i promocjach.
W skład oferty wchodzi prowadzenie kampanii reklamowych w ramach wyznaczonego wcześniej budżetu. Każda reklama jest na bieżąco monitorowana pod kątem realizacji celów marketingowych i odpowiedniej skuteczności. Dwa razy w tygodniu wykonywane są optymalizacje reklam mające na celu zwiększenie konwersji, a więc jej skuteczności.
Optymalizacja reklamy
Optymalizacja reklamy
W skład oferty wchodzi prowadzenie kampanii reklamowych w ramach wyznaczonego wcześniej budżetu. Każda reklama jest na bieżąco monitorowana pod kątem realizacji celów marketingowych i odpowiedniej skuteczności. Dwa razy w tygodniu wykonywane są optymalizacje reklam mające na celu zwiększenie konwersji, a więc jej skuteczności.
Na stronie internetowej klienta umieszczany jest kod Google Analytics. Klient uzyskuje dostęp do zaawansowanych statystyk swojej strony internetowej oraz pochodzenia jego potencjalnych klientów. Dane te uwzględniają również klientów pochodzących z fanpage'a i reklam. Dzięki temu analizy skuteczności w ramach comiesięcznych raportów są dokładniejsze i pozwalają prowadzić fanpage i kampanie reklamowe w sposób jeszcze bardziej skutecznie.
Analityka
Analityka
Na stronie internetowej klienta umieszczany jest kod Google Analytics. Klient uzyskuje dostęp do zaawansowanych statystyk swojej strony internetowej oraz pochodzenia jego potencjalnych klientów. Dane te uwzględniają również klientów pochodzących z fanpage'a i reklam. Dzięki temu analizy skuteczności w ramach comiesięcznych raportów są dokładniejsze i pozwalają prowadzić fanpage i kampanie reklamowe w sposób jeszcze bardziej skutecznie.
W ramach integracji na stronie internetowej klienta umieszczany jest widget: w postaci wysuwanej albo jako przycisk umieszczony w ustalonym miejscu. Dzięki temu potencjalni klienci odwiedzający stronę klienta mogą jednym kliknięciem polubić stronę społecznościową firmy na Facebooku i otrzymywać od niej informacje o promocjach, zniżkach, nowych produktach.
Integracja ze stroną
Integracja ze stroną
W ramach integracji na stronie internetowej klienta umieszczany jest widget: w postaci wysuwanej albo jako przycisk umieszczony w ustalonym miejscu. Dzięki temu potencjalni klienci odwiedzający stronę klienta mogą jednym kliknięciem polubić stronę społecznościową firmy na Facebooku i otrzymywać od niej informacje o promocjach, zniżkach, nowych produktach.
Cennik

POLECAMY
MediumBigSuper Big
Liczba wpisów / tydzień247
Założenie/modernizacjataktaktak
Integracja-taktak
Strategie--tak
Action plany--tak
Raporty--tak
Reklama--tak
Umowa3, 6, 12 m-cy3, 6, 12 m-cy6, 12 m-cy
CenaZapytajZapytajZapytaj
Napisz do nas!
  Wyślij

Wszystkie podany ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT 23%.
Budżety reklamowe zostały podane w kwocie brutto.