Fanpage działających od 23 lat restauracji włoskich Estella w Poznaniu. Wzrost liczby realnych fanów ze 100 do 1774, 194 oceny, 317 osób zameldowanych w restauracji, 160 osób mówiących o niej.
Fanpage najbardziej znanego organizatora imprez kulturalnych w Bydgoszczy, Impresariatu Artystycznego Adria. Wzrost liczby fanów do 3 120. 2 000 000 odsłon treści.
Nasi klienci
Opinie
Fachowe i rzetelne podejście do tematu marketingu
Zleceniobiorca rzetelny i odpowiedzialny. 100% profesjonalizmu
Oferta - prowadzenie fanpage'a na Facebooku
Strategia kreatywna
Strategia kreatywna
Strategia kreatywna wyznacza standardy jakości, kolorystyki i treści publikowanych w mediach społecznościowych. Spójna komunikacja wizualna z potencjalnym klientem pozwala mu łatwiej zapamiętać markę i buduje pozytywną relację, która przekłada się na większą skłonność klienta do skontaktowania się z firmą.
Strategia prowadzenia konta
Strategia prowadzenia konta
Strategia prowadzenia konta określa jakie treści powinny być publikowane w mediach społecznościowych, aby konto na Facebooku, czy Twitterze realizowało cele firmy. Odpowiednio dobrana mieszanka treści powoduje, że potencjalni klienci są zaangażowani, zapamiętują firmę, polecają ją znajomym i co najważniejsze są bardziej skłonni skorzystać z jej usług.
Strategia antykryzysowa
Strategia antykryzysowa
Strategia antykryzysowa opisuje sposoby zachowania w potencjalnych sytuacjach kryzysowych i określa komunikację wewnętrzną w sytuacjach spornych. Przygotowana strategia pozwala w trudnych sytuacjach reagować szybko, kompetentnie i odpowiedzialnie w celu szybkiego rozwiązania wszelkich trudności.
Założenie / modernizacja fanpage'a
Założenie / modernizacja fanpage'a
Zakładamy/modernizujemy fanpage, dobieramy odpowiednie ustawienia, tworzymy grafikę. Atrakcyjny wizualnie fanpage przyciąga klientów, którzy chętniej polubią, przez co będą dostawać informacje od firmy. Dobry awatar pozwala zwiększyć ekspozycję marki i przyczynia się do zapamiętania firmy. Optymalizacja fanpage'a powoduje, że jest lepiej wypozycjonowany przez co potencjalni klienci łatwiej na niego trafią.
Comiesięczne action plany i raporty
Comiesięczne action plany i raporty
Co miesiąc przygotowujemy i przysyłamy do klienta listę wpisów, które planujemy umieścić. Klient może zapoznać się z tą listą i zgłosić uwagi / poprawki. Po każdym miesiącu przesyłamy do klienta raport zawierający analizę ilościową i jakościową prowadzonej strony. Raport odpowiada na pytanie w jakim stopniu fanpage realizuje cele wyznaczone w strategii prowadzenia konta oraz jakie zmiany zostaną wprowadzone w celu zwiększenia skuteczności.
Do 360 wpisów
Do 360 wpisów
W ramach usługi oferujemy publikację do 360 wpisów na okres 1 roku i proporcjonalnie mniej w krótszych umowach. Oznacza to, że będziemy publikować codziennie jeden wpis. Jest to ilość optymalna, akceptowalna przez klientów jak i pozwalająca na skuteczne promowanie firmy i utrzymywanie silnych relacji z klientami. Budowany codziennie świeży wizerunek i atrakcyjne, ciekawe treści przyciągają klientów i zachęcają ich do wykonania zakupów w firmie klienta.
Reklama
Reklama
W skład oferty wchodzi budżet reklamowy o wskazanej wartości. Budżet ten zostanie wykorzystany w uzgodnieniu z klientem na reklamowanie wybranych promocji i pozyskiwanie realnych fanów, którzy chcą otrzymywać od firmy treści, informacje o zniżkach i promocjach.
Optymalizacja reklamy
Optymalizacja reklamy
W skład oferty wchodzi prowadzenie kampanii reklamowych w ramach wyznaczonego wcześniej budżetu. Każda reklama jest na bieżąco monitorowana pod kątem realizacji celów marketingowych i odpowiedniej skuteczności. Dwa razy w tygodniu wykonywane są optymalizacje reklam mające na celu zwiększenie konwersji, a więc jej skuteczności.
Analityka
Analityka
Na stronie internetowej klienta umieszczany jest kod Google Analytics. Klient uzyskuje dostęp do zaawansowanych statystyk swojej strony internetowej oraz pochodzenia jego potencjalnych klientów. Dane te uwzględniają również klientów pochodzących z fanpage'a i reklam. Dzięki temu analizy skuteczności w ramach comiesięcznych raportów są dokładniejsze i pozwalają prowadzić fanpage i kampanie reklamowe w sposób jeszcze bardziej skutecznie.
Integracja ze stroną
Integracja ze stroną
W ramach integracji na stronie internetowej klienta umieszczany jest widget: w postaci wysuwanej albo jako przycisk umieszczony w ustalonym miejscu. Dzięki temu potencjalni klienci odwiedzający stronę klienta mogą jednym kliknięciem polubić stronę społecznościową firmy na Facebooku i otrzymywać od niej informacje o promocjach, zniżkach, nowych produktach.