FORMUŁOWANIE I POMIAR REALIZACJI CELÓW W MARKETINGU INTERNETOWYM
10h
|Stacjonarne szkolenie warsztatowe
Formułuj i konsekwentnie dąż do realizacji celów marketingowych ważnych dla rentowności i rozwoju Twojego biznesu.
Czas i Lokalizacja
10h
Stacjonarne szkolenie warsztatowe
O wydarzeniu
UCZESTNICY SZKOLENIA
ZNAJĄ:
- Nadrzędne cele marketingow i wskaźniki ich efektywności
- Pojęcie kluczowych wskaźników efektywności i ich przykłady
- Sposoby formułowania i strukturalizowania celów marketingowych
POTRAFIĄ:
- formułować cele
- mierzyć cele
- oceniać stopień realizacji celów
ROZUMIEJĄ, ŻE:
- marketing jest celowy
- marketing jest mierzalny
- Wskaźniki efektywności interpretuje się w odniesieniu do kontekstu biznesowego firmy
Dla kogo?
Dla pracowników działu marketingu, właścicieli firm, dyrektorów, blogerów, influencerów, a także osób, których talentami są wyobraźnia i kreatywność, a centrum zainteresowań ludzie.
- Chcesz nabrać pewności które z pomysłów i działań najlepiej przyczynią się do sukcesu Twojego biznesu.
- Chcesz tworzyć marketing , który wywołuje efekt Wow u klientów, ale jest zarazem prosty i zrozumiały dla pracowników.
- Lubisz smak ryzyka i intuicyjne decyzje, ale chcesz poznać podstawowe metody analityki internetowej i mieć pewność, że idziesz w dobrym kierunku.
- Chcesz dotrzeć do celu najmniejszym kosztem.
- Działania marketingowe rozmijają się z celami Twojego biznesu.
- Działania pracowników i podwykonawców nie są spójne i nie wspierają się nawzajem.
- Chcesz mieć pewność, że to co robisz jest ważne i pożyteczne w realizacji celów.
- Potrzebujesz ocenić co jest najważniejsze do zrobienia, a jakie działania są pożeraczami czasu i budżetu reklamowego.
- Nie lubisz suchych danych i teorii i potrzebujesz poczuć w praktyce jak analityka marketingowa może Ci pomóc.
Absolwent szkolenia potrafi:
- Analitycznie myśleć o marketingu
- Formułować cele marketingowe (strategiczne i operacyjne)
- Formułować cele zgodnie z metodą SMART
- Tworzyć „drzewo celów”
- Określić główne kluczowe wskaźniki efektywnościowe KPI’s
- Interpretować dane uwzględniając kontekst biznesowy i trendy
- Planować proste, przejrzyste, odzwierciedlające sytuację firmy raporty potrzebne do podejmowania kluczowych decyzji