Zaplecze a pozycjonowanie – na jakie firmy pozycjonerskie uważać

Tomasz Smykowski
, 08.11.2012
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Na rynku działa wiele firm, które oferują usługi pozycjonerskie. W zależności od fraz, na które chcemy się pozycjonować biorą od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Warto więc zadbać o staranny wybór atrakcyjnej oferty. Nie można jednak przesadzić i wybrać firmy, która bardziej nam zaszkodzi niż pomoże. Oto kilka rad odnośnie dobrego wyboru firmy zajmującej się pozycjonowaniem.

Zaplecze a pozycjonowanie / Websoul

Zaplecze a pozycjonowanie – szybki efekt nie zawsze jest dobry dla firmy / Websoul

Konsekwencje niewłaściwego pozycjonowania strony mogą być dla Twojej firmy różne. W najłagodniejszym wypadku Twoja strona nie będzie zyskiwać nowych odwiedzających z wyszukiwarki, a jedyną stratą będą pieniądze. Są jednak dwie gorsze konsekwencje złego SEO. Wyszukiwarka może ukarać Twoją stronę banem za to, że była pozycjonowana w sposób łamiący dobre praktyki. Jeśli firma pozycjonerska doprowadzi do takiej sytuacji stracisz na tygodnie albo miesiące część ruchu z wyszukiwarki. W najgorszym wariancie, jeśli strona będzie pozycjonowana za pomocą zakazanych praktyk zostanie ona permanentnie zbanowana z wyników wyszukiwania. Strona będzie mogła więc być idealna dla internautów poszukujących określonych produktów czy usług, ale wyszukiwarka jej nie wyświetli, albo wyświetli ją na tak odległej pozycji w wynikach wyszukiwania, że i tak nikt tam nie dotrze.

Dlatego właśnie tak ważne jest, aby starannie wybierać firmę pozycjonerską ponieważ chwilowe oszczędności mogą dać długotrwałe straty wyrażone wprost i przez niewykorzystanie potencjału jaki drzemie w marketingu wyszukiwarkowym.

Kliknij poniższy przycisk, aby poznać 7 sygnałów ostrzegawczych przed nierzetelnymi firmami pozycjonerskimi!

[like-gate]

Oto 7 sygnałów ostrzegawczych ujawniających, że firma pozycjonerska może zaszkodzić:

  1. Używanie Systemów Wymiany Linków
  2. Zaplecze stworzone z treści kopiowanych z innych stron
  3. Zaplecze śmieciowe / spamerskie
  4. Stosowanie spamerskich katalogów stron
  5. Używanie ukrytych linków i innych metod oszukujących wyszukiwarki
  6. Po krótkiej przerwie w świadczeniu usług pozycja strony spada w dramatycznym tempie
  7. Spamowanie forów i blogów

Jeśli zauważysz, że Twoja firma pozycjonerska stosuje którąś z powyższych metod lepiej ją zmień zanim na tym stracisz.

A jeśli chcesz zlecić komuś audyt działań pozycjonerskich, albo chcesz zlecić pozycjonowanie firmie, która zrobi to dobrze napisz do nas: odpowiemy i doradzimy.

[/like-gate]


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - właściciel Agencji Social Media Websoul. Projektant i programista aplikacji marketingowych, redaktor technologiczny, bloger. Specjalizuje się w social media marketingu od 2007 roku. Śledź Tomasz Smykowski na Facebooku:

Pozycjonowanie



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
664-779-129
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: tomasz.smykowski@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline