Wpływ social media marketingu [INFOGRAFIKA]

Tomasz Smykowski
, 09.04.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Dowiedz się czemu social media marketing to nie tylko lajki na Facebooku z tej wyjątkowej infografiki.

Social media marketing / Websoul

Social media marketing / Websoul

 

Prawdziwy social media marketing ma wpływ na wiele innych obszarów marketingu firmy. Dlatego trzeba mieć przygotowaną strategię połączenia ze sobą powyższych części w jedną spójną całość. Dobrze rozumiany social media marketing wpływa ożywczo na całą firmę i jej ekosystem wspierając budowanie dobrych relacji z klientami. Jak pewnie zauważyliście na infografice nie ma nic na temat zdobywania lajków czy prowadzenia konta. Ma to swoje znaczenie. Liczba lajków jest tylko jednym z drobnych efektów social media marketingu, a prowadzenie konta na Facebooku to tylko jedno z narzędzi (nie zawsze najważniejsze) jakie wspomagają nas w prowadzeniu dobrego social media marketingu.

Zastanawiam się na jakie jeszcze aspekty prowadzenia firmy wpływa social media marketing. Jak myślisz? Napisz w komentarzu. Chętnie się dowiem, jakie masz doświadczenia w tym zakresie.

 


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - właściciel Agencji Social Media Websoul. Projektant i programista aplikacji marketingowych, redaktor technologiczny, bloger. Specjalizuje się w social media marketingu od 2007 roku. Śledź Tomasz Smykowski na Facebooku:

Agencja social media



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
664-779-129
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: tomasz.smykowski@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline