Social media zwiększają skuteczność e-mail marketingu [INFOGRAFIKA]

Tomasz Smykowski
26.04.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Czy warto dodać przyciski Facebooka do wysyłanych newsletterów? Poznaj raport, który daje konkretną odpowiedź teraz!

Badanie przeprowadzone przez GetResponse  na 537 milionach rozesłanych e-maili wskazało, że współczynnik klikalności linków w mejlach zawierających przyciski społecznościowe wzrasta z 2,4% do 6,2%. Największą klikalność mają linki udostępnione z mejli na LinkedIn, na Facebooku, Twitterze, Google+ i Pintereście. W 2012 roku już co trzeci mejl zawierał przyciski społecznościowe, chociaż bardziej niż LinkedIn popularnością wśród marketingowców cieszyły się Facebook i Twitter. Zazwyczaj mejl zawiera 2 albo 3 przyciski społecznościowe.

Social media a e-mail marketing / newsletter / Websoul

Social media a e-mail marketing / newsletter / Websoul

Wniosek? Jak zawsze ten sam. Warto łączyć ze sobą różne rodzaje marketingu internetowego i offline, aby osiągać najlepsze korzyści.

Źródło: inwestycje.pl


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Agencja social media E-mail marketing



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline