Reklama – Kreatywne narzędzia do wykorzystania na Instagramie

Tomasz Smykowski
, 12.01.2018
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Jak stworzyć kreatywną reklamę na Instagram? Z jakich narzędzi warto korzystać? Dowiedz się z tego wpisu!

O tym, że Instagram jest świetną przestrzenią dla kreatywnych reklam, które doceniają zaciekawieni użytkownicy, nie będę przekonywać. Chciałabym odpowiedzieć na pytanie: Kreatywna reklama, czyli jaka?

Niestatyczna.

Czy wpadł Ci w ręce artykuł o trendach w social media na 2018 rok? Jednym z najsilniejszych trendów na bieżący rok jest wideo. Ruch.

Wykorzystująca inne filtry niż ogólnodostępne.

Istnieje wiele aplikacji – darmowych – które umożliwiają zarówno prostą jak i bardziej zaawansowaną edycję zdjęć i filmów na smartfonach. Im bogatsza biblioteka dostępnych filtrów tym lepiej! Zapewni indywidualny charakter tworzonych przez Ciebie treści.

Dla przykładu, Snapseed daje użytkownikowi dodatkową możliwość wykorzystania narzędzia “pędzla”. Dzięki niemu możesz udoskonalić każdy detal fotografii. Świetną funkcjonalnością jest również Snapseed’s Stacks, która pozwoli Ci tworzyć szablony z wykorzystanych filtrów. Dzięki niej zaoszczędzisz masę czasu!


Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

Wykorzystująca narzędzia dedykowane Instagramowi.

Superlapse. Narzędzie wykorzystuje wewnętrzną stabilizację i sprawia, że możesz tworzyć filmy poklatkowe, które wcześniej były praktycznie nie do zrobienia bez dużych statywów i drogiego sprzętu.

 

Boomerang. Nagrasz krótkie filmy odtwarzające się samoczynnie w tę i z powrotem.
Możesz też wykonać serię 10 zdjęć, z których aplikacja stworzy mini film.

Layout. Pozwala na łączenie, wymieszanie i obracanie kilku zdjęć naraz, tworząc z nich jeden zabawny i oryginalny obraz.

Wspierająca sprzedaż bezpośrednio na Instagramie.

Co powiesz na narzędzie, które pomoże Ci dodać linki bezpośrednio do produktów, które znajdują się na zdjęciach publikowanych na instagramowym feedzie Twojego sklepu?
A może chciałbyś/chciałabyś stworzyć instagramowe galerie z produktami? Wyobraź sobie sytuację, w której Twoi klienci będą mogli dodawać produkty do koszyka zakupowego bez konieczności opuszczania wspomnianej galerii.

Foursixty pozwala też tworzyć feedy z Instagrama dla konkretnych produktów. Dzięki temu konsumenci mogą zobaczyć, jak prezentują się one w realnym użytkowaniu. Ta opcja jest szczególnie przydatna dla marek modowych, które mogą prezentować stylizacje z wykorzystaniem ich produktów.

Nie dziękuj 😉 Życzę ogromnych pokładów kreatywności i wspaniałej zabawy!


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - właściciel Agencji Social Media Websoul. Projektant i programista aplikacji marketingowych, redaktor technologiczny, bloger. Specjalizuje się w social media marketingu od 2007 roku. Śledź Tomasz Smykowski na Facebooku:

Instagram



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
664-779-129
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: tomasz.smykowski@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline