Promocja sklepu online 2013 – co się sprawdza?

Tomasz Smykowski
20.11.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Zbliża się gorączka przedświątecznych zakupów. Co zrobić, żeby wypromować sklep online skutecznie? Zapytajmy amerykańskich handlowców.

Sklep online - websoul - promocja

KPMG zapytało dyrektorów amerykańskich firm – sprzedawców, jakie trendy najbardziej wpływają na sprzedaż. Na pytanie zadane od lutego do marca tego roku największe znaczenie uzyskało social media (71%), na drugim miejscu są sklepy online (i mobilne) 52%, a na trzecim internetowe i mobilne promocje i kupony 51%.

Co to oznacza dla właścicieli sklepów online?

Trendy zza oceanu powoli przenoszą się na nasz rynek. W ostatnich czasach powstało mnóstwo sklepów online, które walczą o swoje miejsce na rynku. Social media marketing nie jest już tylko modą, ale stał się ważnym elementem internetowego marketing miksu.

Social media marketing pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów tanio i trafnie dzięki odpowiedniemu targetowaniu. Zwiększa lojalność klientów i zwiększa średnią wartość koszyków zakupowych. Korzyści finansowe na koniec dnia są też widoczne dla dyrektorów wielkich sieci sprzedaży.

Social media marketing jest również, a może i nawet bardziej, ważny dla małych i średnich firm. Dlatego tak ważne jest, aby go wykorzystać. Tym bardziej, że zbliża się końcówka roku, która poprawia wyniki finansowe zarówno w całym kwartale jak i wpływa istotnie na wyniki całoroczne.

Dla sklepów online oznacza to jedno: trzeba w pełni i profesjonalnie wykorzystać to co już mamy: sklep online, fanpage na Facebooku i inne elementy, aby poczynione inwestycje zwróciły się i zwiększyły przychody w grudniu 2013 roku.

Jednym z rozwiązań są promocje sprzedażowe kierujące do sklepu online. Na przykład kupony rabatowe znajdujące swe uznanie za granicą. Połączone z social media marketingiem są potężną metodą zdobywania nowych klientów.

Do grudnia zostało mało czasu, zamów uruchomienie kuponów na Facebooku już teraz!


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Agencja social media Sklepy online



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline