Jak nie obniżać pozycji swojej reklamy w Google Adwords?

Tomasz Smykowski
16.04.2014
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Dowiedz się, jak nie obniżać pozycji swojej reklamy w Adwords teraz!

Czasem mamy chęć wpisać w Google słowo kluczowe i zobaczyć czy reklama się wyświetla.

Jednak nie jest to dobry pomysł, ponieważ obniżamy w ten sposób CTR a więc również Ad Rank.

Przy sporadycznym sprawdzaniu nie stanowi to problemu, jednak jeśli robić będziemy to często cena za kliknięcie reklamy może wzrosnąć.

Dlatego lepiej korzystać z narzędzia „Podgląd i diagnostyka reklam” dostępnego w Google Adwords:

W ten sposób dowiemy się nie tylko czy reklama się wyświetla, ale możemy sprawdzić zarówno wyświetlanie w danym języku, regionie i określonym urządzeniu.

To przydatne narzędzie, jeśli chcemy upewnić się, że różne warianty reklam Adwords są widoczne dla użytkowników.


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Google Adwords



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline