Dlaczego moja firma jest niewidoczna w sieci? Audyt pozycjonowania

Tomasz Smykowski
09.02.2019
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Zadajesz sobie pytanie – dlaczego Twoja marka jest niewidoczna w sieci? Spieszymy z odpowiedzią!

Dlaczego moja firma jest niewidoczna w sieci Audyt pozycjonowania

Firma może być niewidoczna w sieci z różnych powodów. Jeżeli nazwa domeny została dopiero zarejestrowana, konieczne może być odczekanie na ukończenie procesu jej propagacji do serwerów. Dłuższy brak widoczności bywa zwykle powodowany niewystarczającą optymalizacją strony lub niedostateczną promocją firmy w sieci.

Widoczność w sieci

Sposobem na zwiększenie widoczności marki w Internecie jest uzupełnienie informacji w usłudze Google Moja Firma. Pozwala ona na utworzenie wizytówki, która da użytkownikom możliwość poznania danych teleadresowych, napisania opinii dotyczących usług czy wystawienia pozytywnej oceny. Działania te pozostają nie bez wpływu na pozycjonowanie lokalne i regionalne.

Audyt pozycjonowania

Jeżeli firma wciąż nie jest wystarczająco widoczna w sieci, konieczne może być skontrolowanie skuteczności i jakości obranych metod SEO. W tym celu dokonywany jest kompleksowy audyt pozycjonowania. Pozwala on m.in. na:

  • ocenę trafności doboru słów kluczowych,
  • jakości pozyskiwanych linków,
  • źródeł linków.

Zależy Ci na dobrym pozycjonowaniu Twojej strony? Chcesz, aby Twoja firma była bardziej rozpoznawalna? Napisz do nas! Zajmiemy się tym. kontakt@websoul.pl


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Firma Pozycjonowanie



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline