Czym jest zaangażowanie w social media?

Tomasz Smykowski
22.04.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Social media nie jest kanałem do przesyłania suchych komunikatów firmowych, ani nie jest wyłącznie miejscem spotkań dla potencjalnych klientów. Czym więc jest?

Na to pytanie stara się odpowiedzieć Angela Hausman z Howard University. Uważa ona, że firma w social media powinna tworzyć relacje podobne do przyjaźni oparte na otwarciu się przed drugą stroną i pozwoleniem sobie na większą ekspresję niż ma to miejsce w przypadku zwykłych komunikatów firmowych.

Zaangażowanie w social media / Websoul

Zwraca ona jednak uwagę, że mimo iż firma w social media powinna być autentyczna, empatyczna i doceniająca wartość społeczności, a nie firmy, to nie powinna zapominać o tym, że jest to przyjaźń komercyjna. A więc kultywując społeczność powstającą obok firmy trzeba pamiętać, że na koniec dnia chcemy, żeby osoby z tej społeczności coś zrobiły np. kupowały nasze produkty.

Zachęcam do przeczytania całego artykułu na Business2Comunity pt. „Zaangażowanie w social media„.


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Agencja social media



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline