8 najlepszych metod na zdobycie linków w 2018 roku

Tomasz Smykowski
, 11.01.2018
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Jakie są najbardziej efektywne metody na pozyskiwanie lików w 2018 roku? Przeczytaj w tym wpisie!

 

W tym wpisie chciałbym Wam przekazać najlepsze i najbardziej efektywne metody na pozyskiwanie linków w 2018 roku! Zacznij nowy rok od nowych strategii i metod, aby wybić się na szczyt wyszukiwarek internetowych. Zaczynamy!

1. Dowiedz się więcej na temat metryki linków

Obecnie bardzo wielu ludzi przywiązuje zbyt wiele uwagi do takich parametrów, jak Moz’s Domain Authority oraz Majestic’s Citation Flow. To nie są oficjalne dane od Google. To są tylko próby mierzenia linków, które potrafią być bardzo przydatne. Jednak musisz nauczyć się patrzeć szerzej niż tylko na te liczby. Metryki linków są bardzo przydatne, nie powinny być pomijane przy ustalaniu strategii SEO, jednakże należy mieć też na uwadze wiele innych czynników niż tylko te dwa podane wyżej. Miej to na uwadze.

2. Nie przesadzaj z blokadą domen

Nie musisz blokować każdej domeny, która linkuje do Twojej strony, bo ta posiada złą według Ciebie metrykę! Staraj się ręcznie oceniać każdy link zanim go zablokujesz. Nowe strony mogą pozyskiwać linkowania organicznie, nie oznacza to, że takie linki to spam.

3. Uważaj na błędy 404

Wiadomo, błędy 404 to nic nowego, ale co się stanie gdy na twojej stronie są ich dosłownie setki? Po pierwsze, nadmiar błędów będzie szkodzić odbiorze całej witryny. Po drugie, nie są one dobre, gdy Google indeksuje Twoją stronę. Musisz usunąć takie strony. W ten sposób możesz tracić sporo dobrego linkowania, a co za tym idzie trafficu.

4. Testuj swoje szablony

Jeden szablon może działać w tej branży, w innej niekoniecznie. Czasami to templatka może powodować, że strona nie jest widoczna we właściwy sposób w SERPach. Staraj się je testować, niekiedy możesz uzyskać lepsze rezultaty mimo, iż wydaje się to niemożliwe.

5. Jeśli coś działa u Twojej konkurencji, to nie znaczy, że będzie to działać także dla Twojej strony.

Największy rywal o pozycje w wynikach może mieć super bloga, przyciągającego miesięcznie setki tysięcy użytkowników. Jednak może się okazać, że po prostu nie ma dla Was dwóch miejsca. Wymyśl coś innego, i przestań patrzeć na wyniki domeny; to, że ma on tysiąc linków nie znaczy, że nie możesz osiągnąć tego samego mając ledwie sto!

6. Zapoznaj się z wytycznymi Google dla stron

Google często zmienia swoje wytyczne dla stron. Powinieneś być z nimi na bieżąco, aby ktoś (na przykład pozycjoner) nie wcisnął Ci jakiś przestarzałych, a co gorsza zabronionych przez Google metod linkowania.

7. Zwracaj uwagę na Google Search Console i Analytics

Skoro już jesteśmy przy dużym G, to oferuje on dwa rozwiązania dla webmasterów, dzięki którym łatwiej będzie Ci przeprowadzić poprawne linkowanie do swojej strony. Mogą one także posłużyć w celu wykrycia ewentualnych problemów i ich usunięcia. Korzystaj z tego – Google daje Ci to za darmo.

8. SEO to nie wszystko, są jeszcze inne źródła ruchu

Staraj się nie bazować tylko na jednym źródle ruchu. Nie ważne, jak dobrze radzisz sobie w Google, zawsze możesz wykorzystać ten ruch, aby skierować go gdzie indziej. Albo po prostu przetestować inne: Facebook, Bing, a może YouTube? Każde może być dobre i inaczej wpływać na Twój biznes. Bądź elastyczny.

 

Źródło: https://searchengineland.com/18-link-resolutions-2018-288898

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - właściciel Agencji Social Media Websoul. Projektant i programista aplikacji marketingowych, redaktor technologiczny, bloger. Specjalizuje się w social media marketingu od 2007 roku. Śledź Tomasz Smykowski na Facebooku:

Pozycjonowanie Social media a SEO Tworzenie stron internetowych



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
664-779-129
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: tomasz.smykowski@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline