10 metod na stworzenie strategii social media dla MŚP.

Tomasz Smykowski
15.05.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Jak mała albo średnia firma może poprawić swój social media marketing? Poznaj 10 wyjątkowych porad.

Bruno Gebarski przedstawia sposoby na stworzenie skutecznych strategii social media ściśle ukierunkowanych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw.  Dotyczą one m.in. działań związanych z dotychczasową działalnością firmy, jak również z przyszłymi zmianami.

Strategia social media dla MŚP / Websoul

 

10 metod na strategię social media MŚP:

1. Dokładna analiza i udoskonalanie misji, wizji oraz celów naszego przedsiębiorstwa.

2. Zmiana podejścia i przekształcenie marketingu treści w marketing wygody.

3. Ukierunkowanie bloga firmy na odpowiedzi, porady i inspiracje.

4. Strona internetowa skierowana do danej społeczności.

5. Odpowiedni wybór platformy społecznościowej.

6. Konstrukcja przedsiębiorstwa posiadającego atrybuty „pajęczej sieci”.

7. Przyciąganie, motywacja i zatrzymywanie pracowników w firmie.

8. Odpowiednio elastyczne podejście do struktur biznesowych.

9. Promocja bezpieczeństwa, zdrowia i trwałości.

10. Dbanie, by MŚP przyczyniały się do ochrony środowiska naturalnego.

Źródło: brunogebarski.com


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - fascynuję się social media od dawna. W 2007 roku porzuciłem pracę programisty i redaktora, by zająć się social media marketingiem zawodowo. Jeśli interesujesz się marketingiem, to pewnie będziesz stałym czytelnikiem.

Agencja social media Obsługa klienta Strategia social media



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
523 070 660
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: kontakt@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline