10 metod na stworzenie strategii social media dla MŚP.

Tomasz Smykowski
, 15.05.2013
Agencja Social Media Websoul CEO - F

Jak mała albo średnia firma może poprawić swój social media marketing? Poznaj 10 wyjątkowych porad.

Bruno Gebarski przedstawia sposoby na stworzenie skutecznych strategii social media ściśle ukierunkowanych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw.  Dotyczą one m.in. działań związanych z dotychczasową działalnością firmy, jak również z przyszłymi zmianami.

Strategia social media dla MŚP / Websoul

 

10 metod na strategię social media MŚP:

1. Dokładna analiza i udoskonalanie misji, wizji oraz celów naszego przedsiębiorstwa.

2. Zmiana podejścia i przekształcenie marketingu treści w marketing wygody.

3. Ukierunkowanie bloga firmy na odpowiedzi, porady i inspiracje.

4. Strona internetowa skierowana do danej społeczności.

5. Odpowiedni wybór platformy społecznościowej.

6. Konstrukcja przedsiębiorstwa posiadającego atrybuty „pajęczej sieci”.

7. Przyciąganie, motywacja i zatrzymywanie pracowników w firmie.

8. Odpowiednio elastyczne podejście do struktur biznesowych.

9. Promocja bezpieczeństwa, zdrowia i trwałości.

10. Dbanie, by MŚP przyczyniały się do ochrony środowiska naturalnego.

Źródło: brunogebarski.com


Tomasz Smykowski
Tomasz Smykowski - właściciel Agencji Social Media Websoul. Projektant i programista aplikacji marketingowych, redaktor technologiczny, bloger. Specjalizuje się w social media marketingu od 2007 roku. Śledź Tomasz Smykowski na Facebooku:

Agencja social media Obsługa klienta Strategia social media



Darmowe treści od Websoul
Chcesz dostawać za darmo artykuły, case'y, raporty i promocje od Websoul? Zapisz się na nasz newsletter:

Masz pytanie?
Zadzwoń teraz:
664-779-129
Od poniedziałku do piątku: 8-16

Albo napisz: tomasz.smykowski@websoul.pl

Przewiń do góry


Inline
Inline