Czy trzeba mieć prywatny profil, żeby założyć stronę na Facebooku?


Agencja Social Media Websoul CEO - F

Dowiedz się, czy musisz mieć prywatny profil, aby założyć stronę na Facebooku!

Czy trzeba mieć profil prywatny, żeby założyć stronę na Facebooku? / Websoul

Reklama łodzi Chris Craft z 1929 roku Image courtesy AdClassix.com

Profil prywatny to prywatne konto osobowe. Można na nim umieszczać swoje prywatne zdjęcia i inne treści, które mają być widoczne tylko dla naszych znajomych.

Natomiast strona jest publiczna i przeznaczona jest dla firm, organizacji i marek, które chcą promować się na Facebooku.

Pojawia się więc pytanie: czy jeśli nie chcę prowadzić prywatnego konta na Facebooku muszę je założyć, aby móc założyć również stronę?

Otóż Facebook pozwala założyć stronę bez potrzeby posiadania profilu prywatnego.

Jednak z praktyki wiem, że powoduje to wiele problemów. Nie wszystkie funkcje są wtedy dostępne, nie każda z nich działa tak jak należy i trudniej jest później takim kontem zarządzać.

Dlatego najlepiej jest założyć profil prywatny, a następnie z jego poziomu stronę na Facebooku.

Czy trzeba prowadzić tak utworzony profil prywatny? Nie.

Czy trzeba podać prawdziwe nazwisko? Owszem. Trzeba to zrobić.

Niemniej jeśli nie chcesz prowadzić tego konta w ustawieniach prywatności możesz go całkowicie ukryć tak, że dla nikogo nie będzie widoczny.

Strona na Facebooku nie jest przypisana do jednego profilu, także możesz stworzyć go z profilu prywatnego, a później w razie konieczności dać do niego dostęp innej osobie, np. marketingowcowi, albo przekazać całkowicie administrowanie nim komuś innemu z firmy bez podawania mu swojego prywatnego hasła.

Co jednak ważne, aby czerpać korzyści z promocji firmy na Facebooku nie musisz zakładać profilu, ani nawet nauczyć się Facebooka. Dobra agencja marketingu społecznościowego zadba kompleksowo o wszystkie sprawy uwalniając od wszelkich facebookowych niuansów przez co będziesz mógł cieszyć się stuprocentową prywatnością i wolnością od tego pożeracza czasu.

Wolisz zadzwonić czy napisać? Wybierz i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zacząć promować Twoją firmę.


Tomasz jest właścicielem Agencji Social Media Websoul. Wcześniej pracował jako programista i projektant oprogramowania marketingowego oraz systemów klasy ERP oraz redaktor portalu technologii informatycznych Webhosting.pl, oraz magazynu technologicznego CHIP. Jest autorem kilkunastu aplikacji i gier społecznościowych. Bloguje na temat marketingu, technologii i internetu.

Ciekawy wpis? Chcesz dostawać więcej? Polub nas na Facebooku:

Tagi: , , ,

Komentarze są wyłączone.